Παρά τις σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν με τις πληθωριστικές πιέσεις και τη μείωση της αγοραστικής δύναμης σε πρώτο πλάνο οι αλυσίδες λιανεμπορίου τροφίμων συνεχίζουν απρόσκοπτα τα επενδυτικά τους σχέδια.

Με στόχο τόσο τη θωράκιση της θέσης τους σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά όσο και στη διεύρυνση των μεριδίων αγοράς που κατέχουν, δρομολογούν σημαντικές επενδύσεις για την οργανική ανάπτυξη, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και για έργα εξοικονόμησης ενέργειας.

1

Παράλληλα στο πλάνο παραμένουν πάντα οι ευκαιρίες ανάπτυξης μέσω εξαγορών ή συνεργασιών. Για το 2023 οι τέσσερις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, Metro ΑΕΒΕ και Δ. Μασούτης σχεδιάζουν επενδύσεις ύψους σχεδόν 190 εκατ. ευρώ για να ισχυροποιήσουν τη θέση τους στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9