Με την αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα να φτάνει στα 15,8 δισ. ευρώ και τον μέσο όρο δαπάνης για ηλεκτρονικές αγορές να αυξάνεται, η δημοφιλής πλατφόρμα αγορών Skroutz με νέες υπηρεσίες σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις και καταναλωτές στοχεύει στη διεύρυνση της παρουσίας της στην αγορά.

Στόχος είναι η αύξηση του πελατολογίου κατά 25% το 2023  υπολογίζοντας στα 2 εκατομμύρια του μοναδικούς καταναλωτές που θα κάνουν αγορές από το marketplace από 1,6 εκατομμύρια το 2022.

Την ίδια ώρα όμως, η εταιρεία, η οποία με 8 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα κατατάσσεται στην  πρώτη θέση των online αγορών στην Ελλάδα, φυλλοροεί από συνεργάτες εμπόρους που έχουν μειωθεί στις 8.000 από 12.000.

Οι σχετικές επισημάνσεις έγιναν χθες κατά τη διάρκεια συνεδρίου, που διοργάνωσε η Skroutz και στην οποία παρουσιάστηκαν όλες οι νέες εξελίξεις στο θέμα του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς και οι νέες υπηρεσίες που παρέχει η εταιρεία σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις και καταναλωτές.

 Στο πλαίσιο αυτό έγινε αναφορά και στο «νέο συνδρομητικό μοντέλο που ακολουθεί η εταιρεία από την αρχή της χρονιάς και περιλαμβάνει οτιδήποτε χρειάζεται σήμερα για μια εμπορική επιχείρηση να πετύχει αξιοποιώντας την πλατφόρμα του skroutz και τα δεδομένα», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μάνος Ευθυμίου, commercial director.

Η νέα τιμολογιακή πολιτική με υψηλότερες χρεώσεις με την παράλληλα παροχή νέων υπηρεσιών,  φαίνεται πώς έχει φέρει ως αποτέλεσμα τη διακοπή συνεργασιών με επιχειρήσεις. Μέχρι πρόσφατα το Skroutz ανέφερε δίκτυο 12.000 συνεργαζόμενων επιχειρήσεων ενώ σήμερα ο αριθμός του δικτύου ανέρχεται σε 8.000, όπως είπε μιλώντας  στο συνέδριο ο κ. Γιώργος Χατζηγεωργίου ένας ο ένας εκ των ιδρυτών της Skroutz. Ο κ. Χατζηγεωργίου δεν συνέδεσε τη μείωση του αριθμού των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων με τις χρεώσεις, καθώς όπως είπε «στη διάρκεια της πανδημίας από τις 6.000 επιχειρήσεις, ο αριθμός των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων ανήλθε σε 12.000. Όμως πολλοί δεν συνέχισαν μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων τη συνεργασία τους με την πλατφόρμα».  Ωστόσο,  στα σχόλια συνεργαζόμενων επιχειρήσεων που παρακολουθούσαν ψηφιακά το συνέδριο, εκφράστηκε η δυσαρέσκεια για τις χρεώσεις, θέμα το οποίο κυριάρχησε.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9