ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Diana Shipping Inc., γνωστοποίησε ότι, μέσω μιας θυγατρικής εταιρείας που της ανήκει εξ ολοκλήρου, υπέγραψε σύμβαση χρονοναύλωσης με την Cargill International S.A., με έδρα την Γενεύη, για το πλοίο μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου Panamax, m/v Maera.
Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης είναι 12.000 δολάρια ανά ημέρα, μείον μια προμήθεια 4,75% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο τουλάχιστον έως τις 28 Οκτωβρίου 2023 και με μέγιστο χρονικό διάστημα την 28η Δεκεμβρίου 2023. Η ναύλωση ξεκίνησε νωρίτερα σήμερα.
Το “Maera” είναι ένα πλοίο ξηρού χύδην φορτίου Panamax 75.403 dwt που κατασκευάστηκε το 2013.
Η απασχόληση του «Maera» αναμένεται να αποφέρει περίπου 3,74 εκατομμύρια δολάρια ακαθάριστων εσόδων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.
Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 41 πλοία ξηρού χύδην φορτίου (4 Newcastlemax, 11 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 8 Panamax και 7 Ultramax).
Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει 2 πλοία ξηρού χύδην Ultramax το τέλος Δεκεμβρίου. Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας, εξαιρουμένων των 2 πλοίων ξηρού χύδην φορτίου Ultramax που δεν έχουν παραδοθεί ακόμη, είναι περίπου 4,8 εκατομμύρια dwt με σταθμισμένο μέσο όρο ηλικίας 10,21 ετών.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike