ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Elon Musk: Ο πολυδισεκατομμυριούχος συζητά την εξαγορά του TikTok – Διαψεύδει η δημοφιλής πλατφόρμα – mononewsTV
Μια στροφή στον καταναλωτή πραγματοποιεί η ΔΕΗ, υλοποιώντας τη στρατηγική της για ολοκληρωμένη πελατοκεντρική προσέγγιση, με ενεργειακά προϊόντα και υπηρεσίες με άμεσο στόχο τη βελτίωση της σχέσης της με τους πελάτες της και μεσοπρόθεσμο να κεφαλαιοποιήσει την πρόσβαση που διαθέτει σε 6 εκατ. καταναλωτές.
Στο πλαίσιο αυτό η ΔΕΗ θα μεταμορφώσει τα 112 σημεία της σε όλη την Ελλάδα, σε σύγχρονα καταστήματα που θα πωλούν και προϊόντα τεχνολογίας για το σπίτι και θα προσθέσει και pop up stores, δηλαδή μικρότερα καταστήματα με συγκεκριμένες υπηρεσίες και προϊόντα σε εμπορικά κέντρα, όπως αυτά που έγιναν ήδη στο Golden Hall και το Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! 👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σειρήνες ήχησαν στο Ισραήλ, εκρήξεις ακούγονται στην Ιερουσαλήμ
- Γάζα: Σε ισχύ η εκεχειρία από αύριο στις 08:30 το πρωί, λέει το Κατάρ
- Κορυδαλλός: Άγνωστοι πέταξαν πέτρες σε λεωφορείο
- Παπαθανάσης: Στις 45.000 οι αιτήσεις για το «Σπίτι μου ΙΙ» – Στα τέλη Ιανουαρίου νέο πρόγραμμα για την ενεργειακή αναβάθμιση