ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Μια στροφή στον καταναλωτή πραγματοποιεί η ΔΕΗ, υλοποιώντας τη στρατηγική της για ολοκληρωμένη πελατοκεντρική προσέγγιση, με ενεργειακά προϊόντα και υπηρεσίες με άμεσο στόχο τη βελτίωση της σχέσης της με τους πελάτες της και μεσοπρόθεσμο να κεφαλαιοποιήσει την πρόσβαση που διαθέτει σε 6 εκατ. καταναλωτές.
Στο πλαίσιο αυτό η ΔΕΗ θα μεταμορφώσει τα 112 σημεία της σε όλη την Ελλάδα, σε σύγχρονα καταστήματα που θα πωλούν και προϊόντα τεχνολογίας για το σπίτι και θα προσθέσει και pop up stores, δηλαδή μικρότερα καταστήματα με συγκεκριμένες υπηρεσίες και προϊόντα σε εμπορικά κέντρα, όπως αυτά που έγιναν ήδη στο Golden Hall και το Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! 👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μπελέρης για Δυτ. Βαλκάνια: Η αναγκαία διεύρυνση της ΕΕ πρέπει να προχωρήσει με συγκεκριμένους όρους
- Ζαχαράκη: Δεν τίθεται θέμα καθολικής απαγόρευσης του διαδικτύου για τα παιδιά
- Σε τροχιά απαγόρευσης η πρόσβαση στα social media για τους κάτω των 15 ετών – Τα τρία στάδια του κυβερνητικού σχεδίου – mononewsTV
- Θα συνεχιστεί η επιδότηση για τα ηλεκτρικά οχήματα;