ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Σκλαβενίτης, Μασούτης, ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, Market In έχουν προχωρήσει σε εξαγορές και συμπράξεις κυρίως με μικρές τοπικές αλυσίδες.
Ταμπέλες ανεβαίνουν και κατεβαίνουν σε μικρά καταστήματα κυρίως στην περιφέρεια και στις νησιωτικές περιοχές με προφανή στόχο:
Διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων, επέκταση σε περιοχές που δεν έχουν έντονη παρουσία και διείσδυση σε μια δυναμικά αναπτυσσόμενη αγορά, αυτή της μικρής λιανικής.
Η αλλαγή του χάρτη του λιανεμπορίου, με τις συνεχείς εξαγορές μικρότερων αλυσίδων ή μεμονωμένων καταστημάτων από τους ισχυρότερους παίκτες του κλάδου έχει ως αποτέλεσμα να τονώνεται η δυναμική των μικρότερων αιθουσών.
Η όλο και πιο συχνή επιλογή από τους καταναλωτές, των μικρών συνοικιακών καταστημάτων σούπερ μάρκετ για τις αγορές τους είναι μια τάση που αναδείχθηκε κατά την περίοδο της πανδημίας και η οποία όπως φαίνεται ήρθε για να μείνει.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike