ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι τρεις πάροχοι έχουν επικεντρωθεί να διατηρήσουν ο καθένας το περιεχόμενο που ήδη προσφέρουν, χωρίς να μπαίνουν σε αντιπαραθέσεις και… μάχες προσφορών, κυρίως όσον αφορά το αθλητικό περιεχόμενο, «τακτικές» που θα εκτίνασσαν τις δαπάνες για τις εταιρείες σε υψηλότατα επίπεδα.
Άλλωστε αυτή τη θέση υπερασπίστηκε και ο κ. Δημήτρης Μιχαλάκης, Executive Director της Cosmote TV, αφού πριν περίπου ένα μήνα, είχε πει ότι αυτό το πράγμα πρέπει να σταματήσει, καθώς «δεν μπορούμε πλέον να διατηρήσουμε αυτά τα επίπεδα δαπανών για τα αθλητικά δικαιώματα».
Η Cosmote TV διατηρεί τα ηνία των συνδρομητών, καθώς σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του α’ τριμήνου είναι στους 648.531.
Η Nova έχει μπει δυναμικά στο τηλεοπτικό περιεχόμενο, με νέες συνεργασίες και σημαντικές συμφωνίες, με τους συνδρομητές να αυξάνονται διαρκώς, ξεπερνώντας αυτή τη στιγμή τους, σύμφωνα με πληροφορίες, τους 400.000.
Από την άλλη η Vodafone, μπορεί να έχει «αποσυρθεί» από το αθλητικό περιεχόμενο εδώ και αρκετά χρόνια, ωστόσο εστιάζοντας αποκλειστικά στην ψυχαγωγία, έχει καταφέρει να ξεπεράσει τους 180.000 συνδρομητές Vodafone TV, με στόχο σύντομα να φτάσει τους 200.000.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ