ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συναρπαστικό αναμενόταν το καλοκαίρι που διανύουμε στο θέμα του τηλεοπτικού περιεχομένου στη συνδρομητική, κυρίως όσον αφορά τις αθλητικές μεταδώσεις, ωστόσο όπως αναφέρουν πληροφορίες, μεγάλες αλλαγές δεν πρόκειται να δούμε.
Οι τρεις πάροχοι έχουν επικεντρωθεί να διατηρήσουν ο καθένας το περιεχόμενο που ήδη προσφέρουν, χωρίς να μπαίνουν σε αντιπαραθέσεις και… μάχες προσφορών, κυρίως όσον αφορά το αθλητικό περιεχόμενο, «τακτικές» που θα εκτίνασσαν τις δαπάνες για τις εταιρείες σε υψηλότατα επίπεδα.
Άλλωστε αυτή τη θέση υπερασπίστηκε και ο κ. Δημήτρης Μιχαλάκης, Executive Director της Cosmote TV, αφού πριν περίπου ένα μήνα, είχε πει ότι αυτό το πράγμα πρέπει να σταματήσει, καθώς «δεν μπορούμε πλέον να διατηρήσουμε αυτά τα επίπεδα δαπανών για τα αθλητικά δικαιώματα».
Η Cosmote TV διατηρεί τα ηνία των συνδρομητών, καθώς σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του α’ τριμήνου είναι στους 648.531.
Η Nova έχει μπει δυναμικά στο τηλεοπτικό περιεχόμενο, με νέες συνεργασίες και σημαντικές συμφωνίες, με τους συνδρομητές να αυξάνονται διαρκώς, ξεπερνώντας αυτή τη στιγμή τους, σύμφωνα με πληροφορίες, τους 400.000.
Από την άλλη η Vodafone, μπορεί να έχει «αποσυρθεί» από το αθλητικό περιεχόμενο εδώ και αρκετά χρόνια, ωστόσο εστιάζοντας αποκλειστικά στην ψυχαγωγία, έχει καταφέρει να ξεπεράσει τους 180.000 συνδρομητές Vodafone TV, με στόχο σύντομα να φτάσει τους 200.000.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει
- Πέτρος Μάρκαρης: Τον «πόνο δεν τον καλμάρεις με ασπιρίνες»
- Eurobank: Τι ψάχνει ο Κώστας Βασιλείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
- Γερμανία: Πώς λειτουργεί το γερμανικό εκλογικό σύστημα και ποια τα σενάρια μετά τις εκλογές της Κυριακής
