ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Κοινό χαρακτηριστικό της «σαιζόν» δημοπρατήσεων του 2022 ήταν το γεγονός ότι τα έργα δημοπρατήθηκαν χωρίς να υπάρχουν καθυστερήσεις και μπλοκαρίσματα στη διαδικασία τόσο από την πλευρά του Υπουργείου Υποδομών όσο και από την πλευρά των Ομίλων, οι οποίοι απέφυγαν τους νομικούς διαξιφισμούς.
Επιπλέον, οι εκπτώσεις για την επικράτηση στους διαγωνισμούς ήταν χαμηλές αντικατοπτρίζοντας την κατάσταση που έχει δημιουργήσει στον κατασκευαστικό κλάδο η κατακόρυφη αύξηση των τιμών σε βασικά κατασκευαστικά υλικά και τα καύσιμα.
Ένα ακόμα βασικό χαρακτηριστικό της χρονιάς που τελειώνει ήταν οι συμπράξεις Ομίλων, οι οποίοι δημιούργησαν ισχυρές συμμαχίες με πάλαι ποτέ αντιπάλους με στόχο να «κλειδώσουν» όσο το δυνατόν περισσότερα έργα.
Σημειώνεται, δε, πως εκτός από τις μεγάλες δυνάμεις που διεκδικούν τα μεγάλα έργα, δηλαδή τους Ομίλους ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Ελλάκτωρ, ΑΒΑΞ, Intrakat και Mytilineos, έχουν κάνει την εμφάνισή τους νέοι επίδοξοι μνηστήρες, οι οποίοι λίγο έλλειψε να κλειδώσουν ένα από τα έργα που αναμένεται να υπογραφούν εντός των επόμενων μηνών.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τζιτζικώστας: Κοινό μας όραμα μια καλύτερη Ευρώπη που θα βρίσκεται πιο κοντά στους πολίτες της
- Collector’s Fever: Η Aimé Leon Dore αποκαλύπτει την Porsche Bespoke 993 Turbo
- Quest Συμμετοχών: Αγορά 1.965 ιδίων μετοχών
- Κρίστιαν Χατζημηνάς (ΕΕΝΕ): Οι τέσσερις προτάσεις που θα βελτιώσουν ουσιαστικά το επιχειρηματικό περιβάλλον