ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αποκαλυπτικά στοιχεία για τη συμπεριφορά των καταναλωτών αλλά και τις εταιρείες- πρωταγωνιστές των online αγορών, μετά το ξέσπασμα της πανδημίας προκύπτουν από την ενδιάμεση έκθεση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η διατήρηση της δυναμικής που ανέπτυξαν οι ηλεκτρονικές αγορές και μετά την επανεκκίνηση των φυσικών καταστημάτων και η ευρεία διείσδυση των ξένων επιχειρήσεων ξεχωρίζουν μεταξύ των ευρημάτων της έρευνας που διενεργήθηκε τον Μάρτιο του 2021 σε δείγμα 1.509 καταναλωτών που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο.