ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αποκαλυπτικά στοιχεία για τη συμπεριφορά των καταναλωτών αλλά και τις εταιρείες- πρωταγωνιστές των online αγορών, μετά το ξέσπασμα της πανδημίας προκύπτουν από την ενδιάμεση έκθεση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η διατήρηση της δυναμικής που ανέπτυξαν οι ηλεκτρονικές αγορές και μετά την επανεκκίνηση των φυσικών καταστημάτων και η ευρεία διείσδυση των ξένων επιχειρήσεων ξεχωρίζουν μεταξύ των ευρημάτων της έρευνας που διενεργήθηκε τον Μάρτιο του 2021 σε δείγμα 1.509 καταναλωτών που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! ? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σημαντική χειρονομία: Η επιστροφή στην Ελλάδα ενός κλεμμένου αρχαίου αγγείου
- Metlen: Η εισαγωγή στο LSE, τα μέταλλα και η προσδοκία για €2 δισ. EBITDA οδηγούν σε re-rating τη μετοχή
- Επίσκεψη Όλ. Κεφαλογιάννη στο χιονοδρομικό κέντρο 3-5 Πηγάδια στη Νάουσα Ημαθίας
- Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη – Ζελένσκι: «Τίποτα δεν μπορεί να αποφασιστεί για την Ουκρανία χωρίς την Ουκρανία»
