Αποκαλυπτικά στοιχεία για τη συμπεριφορά των καταναλωτών αλλά και τις εταιρείες- πρωταγωνιστές των online αγορών, μετά το ξέσπασμα της πανδημίας προκύπτουν από την ενδιάμεση έκθεση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η διατήρηση της δυναμικής που ανέπτυξαν οι ηλεκτρονικές αγορές και μετά την επανεκκίνηση των φυσικών καταστημάτων και η ευρεία διείσδυση των ξένων επιχειρήσεων ξεχωρίζουν μεταξύ των ευρημάτων της έρευνας που διενεργήθηκε τον Μάρτιο του 2021 σε δείγμα 1.509 καταναλωτών που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! 👉 https://bit.ly/3de5Kl9