Στις 11 Ιανουαρίου, το βράδυ που Nova-Wind έγιναν «ένα», ο Νίκος Σταθόπουλος, πρόεδρος του ΔΣ της Nova και της BC Partners, είχε πει ότι η νέα εταιρεία είναι ικανή να αλλάξει τους κανόνες.

Αυτή η πεποίθηση είχε εκφραστεί με παρεμβάσεις σε διάφορους τομείς και κυρίως στη μείωση των τιμών. Είχε όμως εκφραστεί με παρεμβάσεις στη τεχνολογία, στην κινητή και σταθερή τηλεφωνία, στο γρήγορο ίντερνετ αλλά και στο περιεχόμενο.

1

Και όσον αφορά το περιεχόμενο, η Nova σύμφωνα με ανακοίνωσή της, ξεπέρασε ήδη στο πρώτο τρίμηνο του έτους, τους 400.000 συνδρομητές. Πληροφορίες της αγοράς που μίλησαν στο mononews αναφέρουν ότι «η Nova εκτός από την βαρύτητα που έχει δώσει στις συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας, έχει αλλάξει πολύ και το προφίλ του τηλεοπτικού της περιεχομένου. Ειδικά σε ότι αφορά το αθλητικό, μετά και την ανανέωση της Euroleague, μπορεί να ανεβάσει ακόμα περισσότερο τον αριθμό των συνδρομητών της».

Μάλιστα όπως επίσης αναφέρουν, πολύ σημαντική είναι και η στρατηγική των χαμηλών τιμών που έχει εφαρμόσει, η οποία διευρύνεται σε όλο το φάσμα των προϊόντων που προσφέρει. Η νέα στρατηγική της Nova, υπό τις οδηγίες του Νίκου Σταθόπουλου της BC Partners, η οποία έχει την United Group, έχει φέρει πακέτα σε ελκυστικές τιμές, δίνοντας έμφαση και στο περιεχόμενο. Όπως τονίζουν πηγές της αγοράς «η διαφορά δεν φαίνεται μόνο στη τιμή, αλλά και στο τι παίρνει ο πελάτης συγκριτικά με αυτό που πληρώνει. Παλιότερα μόνο το πακέτο της συνδρομητικής κόστιζε 61 ευρώ, ενώ τώρα σταθερή, ίντερνετ, κινητή και συνδρομητική είναι στα 66 ευρώ».

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9