Ο 43χρονος Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου, συνιδρυτής της Blueground, κατάφερε να δημιουργήσει στον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κλάδο των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων μια εταιρεία που 9 χρόνια μετά από την ίδρυσή της πλησιάζει την αποτίμηση του 1 δισ. και βάζει πλώρη για την Wall Street.

Αυτό που καθιστά επιδραστικό επιχειρηματία τον Αλέξανδρο Χατζηελευθερίου είναι όχι μόνο ότι δημιούργησε μια επιτυχημένη startup, αλλά ότι η πρωτότυπη ιδέα του την κάνει να αναπτύσσεται διεθνώς και να ανταγωνίζεται άλλες εταιρείες του κλάδου της.

1

Το μυστικό της επιτυχίας της Blueground στον χώρο του real estate και της τεχνολογίας (proptech) είναι το concept της. Ο ίδιος ο επιχειρηματίας, έχοντας ζήσει σε 15 διαφορετικές χώρες σε όλον τον κόσμο, συνειδητοποίησε ότι τα δωμάτια των ξενοδοχείων δεν είναι ικανοποιητικά για όσους ταξιδεύουν συχνά και για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Η Blueground συνδυάζει την ιδέα της μίσθωσης ιδιωτικών κατοικιών με την ανάγκη αυτές να είναι υψηλής ποιότητας και ο επισκέπτης να γνωρίζει από πριν την εικόνα τους, αφού όλα τα διαμερίσματα της πλατφόρμας διαθέτουν τις ίδιες παροχές και έχουν την ίδια διακόσμηση, όπως ισχύει και στα δωμάτια των πολυτελών ξενοδοχείων.

Για να το πετύχει αυτό η Blueground μισθώνει η ίδια, με μακροχρόνιες συμβάσεις, τα ακίνητα που διαθέτει στους πελάτες της, και αναλαμβάνει την επίπλωση και τον εξοπλισμό τους ώστε τα διαμερίσματα της να έχουν ενιαία εικόνα από την μια άκρη του κόσμου ως την άλλη.

Την επιτυχία της πλατφόρμας που εμπνεύστηκε ο Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου πιστοποιούν οι αριθμοί: Μέσα σε 9 χρόνια, διαθέτει γραφεία σε 27 πόλεις, 1.000 εργαζόμενους, 9.500 ιδιοκτησίες στην πλατφόρμα της. Συνεργάζεται με 5.000 ιδιοκτήτες ακινήτων, έχει δεχθεί 32.000 επισκέπτες και συνεργάζεται με 4.000 οργανισμούς- εταιρείες που εμπιστεύονται την Blueground για τις ανάγκες διαμονής των στελεχών τους.

Πέρυσι, η Blueground απέκτησε την βραζιλιάνικη Tabas, μία επένδυση 14 εκατ. δολαρίων, που της άνοιξε τον δρόμο για την αγορά της Λατινικής Αμερικής. Μετά την ολοκλήρωση του deal το φθινόπωρο του 2022, η εταιρεία έχει πλέον παρουσία σε 16 χώρες, ενώ τα έσοδα της αναμένονται το 2023 σε 650 εκατομμύρια δολάρια.

H Blueground συγκέντρωσε πρόσφατα κεφάλαια 258 εκατομμυρίων δολαρίων, από τα υψηλότερα ποσά χρηματοδότησης ελληνικής start up, ενώ στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης, επένδυσε σε αυτήν η ADQ, το κρατικό fund του Άμπου Ντάμπι. Πρόκειται για την πρώτη επένδυση που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της διμερούς συνεργασίας του ADQ με την Ελλάδα, ύψους 4 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Τον Μάρτιο του 2022 ο Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου αναδείχθηκε νικητής της κατηγορίας «Δυναμικά Αναπτυσσόμενος Επιχειρηματίας» του διαγωνισμού «EY Entrepreneur Of The Year» για το 2021, κυρίως για την απόβαση που έχει πραγματοποιήσει στις διεθνείς αγορές.

Πέρυσι άνοιξε την αγορά της Ασίας μέσω Σιγκαπούρης, πρόσφατα μπήκε στο Χονγκ Κονγκ, ενώ απώτερος στόχος του επιχειρηματία είναι να διαθέτει διαμερίσματα προς ενοικίαση σε 50 πόλεις σε όλο τον κόσμο έως το 2025.

Δείτε τη λίστα με τα πιο επιδραστικά πρόσωπα της χρονιάς που πέρασε εδώ

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9