ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ηλεκτροκίνηση φαίνεται πως αποτελεί ακόμη ένα πεδίο στο οποίο επενδύουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ με τους μεγάλους «παίκτες» του κλάδου να μπαίνουν ο ένας μετά τον άλλο στην… πρίζα. Αναζητώντας, μεταξύ άλλων, τη δυνατότητα να παρέχουν όσο το δυνατό περισσότερες υπηρεσίες, συγκεντρωμένες όλες στον ίδιο χώρο που οι καταναλωτές πηγαίνουν για τις αγορές τους.
Αξίζει να σημειωθεί μάλιστα ότι ο Όμιλος Metro ήταν η πρώτη εταιρεία λιανεμπορίου στη χώρα μας, που από τις αρχές του 2019 είχε αρχίσει να αναπτύσσει δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, τοποθετώντας σταθμούς σε μικρό – σε πρώτη φάση- αριθμό καταστημάτων.
Μέσα στο 2021 και η ΑΒ Βασιλόπουλος προχώρησε επίσης στη δημιουργία δικτύου φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε καταστήματά της, σε συνεργασία με τη ΔΕΗ, ενώ και ο ηγέτης του κλάδου, η Σκλαβενίτης, σχεδιάζει εντός του 2022 να αναπτύξει περισσότερους από 300 σταθμούς.
Αντίστοιχους φορτιστές έχουν εγκαταστήσει επίσης η Lidl αλλά και η αλυσίδα «Δ. Θανόπουλος».