ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σημειώνεται πως το έργο της επέκτασης της Γραμμής 3 είχε αναλάβει από το 2012 η Κοινοπραξία ΑΒΑΞ-Ghella-Alstom. Αρχικά δόθηκαν το 2020 στην κυκλοφορία οι τρεις πρώτοι σταθμοί της επέκτασης και δύο χρόνια αργότερα το έργο παραδίδεται πλήρες στο Δημόσιο.
Πιο συγκεκριμένα, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε συνεργασία με την Αττικό Μετρό Α.Ε. δρομολογεί έξι νέες επεκτάσεις συνολικού κόστους άνω των 2,1 δισ. Ευρώ. Αυτές αφορούν όλες τις υφιστάμενες γραμμές του Μετρό Αθήνας (Ηλεκτρικός, Κόκκινη και Μπλε Γραμμή), καθώς και τη νέα γραμμή 4.
Η πιο αναμενόμενη εξ αυτών είναι η επέκταση της Γραμμής 2 προς το Ίλιον εκτιμώμενου προϋπολογισμού 350 εκατ. Ευρώ. Στην παρούσα φάση αναμένεται να δοθεί το πράσινο φως για τη χρηματοδότηση του έργου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ενώ ο διαγωνισμός εκτιμάται πως θα έχει προκηρυχθεί έως τα τέλη του τρέχοντος έτους.
Όσον αφορά τις άλλες πέντε επεκτάσεις, η Αττικό Μετρό Α.Ε. Βρίσκεται στο στάδιο των μελετών, οι οποίες χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ, και στόχος είναι τα σχετικά έργα να έχουν δημοπρατηθεί εντός του 2023.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!