ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι πωλήσεις της LVMH εκτινάχθηκαν στα ύψη καθώς οι Κινέζοι αγοραστές αναθάρρησαν μετά τα αυστηρά lockdown και στράφηκαν ξανά με μανία στα είδη πολυτελείας.
Οι οργανικές πωλήσεις στη μεγαλύτερη μονάδα του ομίλου, που πουλά είδη μόδας και δερμάτινα είδη, αυξήθηκαν κατά 18% το πρώτο τρίμηνο, σύμφωνα με ανακοίνωση της LVMH την Τετάρτη. Ποσοστό σχεδόν διπλάσιο από αυτό που ανέμεναν οι αναλυτές από την εταιρεία με τη μεγαλύτερη κεφαλαιοποίηση στην Ευρώπη.
Η ανάπτυξη του τμήματος στην Κίνα έφτασε σε διψήφιο ποσοστό, δήλωσε ο Οικονομικός Διευθυντής της LVMH, Jean-Jacques Guiony, σε αναλυτές σε τηλεφωνική επικοινωνία.
Η LVMH είναι «εξαιρετικά αισιόδοξη» για την Κίνα το 2023, είπε ο Guiony. «Οι αριθμοί στο πρώτο τρίμηνο προμηνύουν καλές ειδήσεις για το υπόλοιπο του έτους».
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ισπανία – Μπλακ άουτ: Αδύνατο να αποκατασταθεί πλήρως τη Δευτέρα η κυκλοφορία στο σιδηροδρομικό δίκτυο
- SKY express: Aύξηση 10% στη συνολική επιβατική κίνηση στο α’ τρίμηνο
- ΕΡΤNEWS: Μεγάλη τηλεθέαση είχε η απευθείας μετάδοση της εξόδιου ακολουθίας του Πάπα Φραγκίσκου
- Εριέττα Κούρκουλου Λάτση: Με πήρε αγκαλιά όταν έχασα το δεύτερο μωρό μου – Η συγκινητική ανάρτηση
