ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι πωλήσεις της LVMH εκτινάχθηκαν στα ύψη καθώς οι Κινέζοι αγοραστές αναθάρρησαν μετά τα αυστηρά lockdown και στράφηκαν ξανά με μανία στα είδη πολυτελείας.
Οι οργανικές πωλήσεις στη μεγαλύτερη μονάδα του ομίλου, που πουλά είδη μόδας και δερμάτινα είδη, αυξήθηκαν κατά 18% το πρώτο τρίμηνο, σύμφωνα με ανακοίνωση της LVMH την Τετάρτη. Ποσοστό σχεδόν διπλάσιο από αυτό που ανέμεναν οι αναλυτές από την εταιρεία με τη μεγαλύτερη κεφαλαιοποίηση στην Ευρώπη.
Η ανάπτυξη του τμήματος στην Κίνα έφτασε σε διψήφιο ποσοστό, δήλωσε ο Οικονομικός Διευθυντής της LVMH, Jean-Jacques Guiony, σε αναλυτές σε τηλεφωνική επικοινωνία.
Η LVMH είναι «εξαιρετικά αισιόδοξη» για την Κίνα το 2023, είπε ο Guiony. «Οι αριθμοί στο πρώτο τρίμηνο προμηνύουν καλές ειδήσεις για το υπόλοιπο του έτους».
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει
- Πέτρος Μάρκαρης: Τον «πόνο δεν τον καλμάρεις με ασπιρίνες»
- Eurobank: Τι ψάχνει ο Κώστας Βασιλείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
- Γερμανία: Πώς λειτουργεί το γερμανικό εκλογικό σύστημα και ποια τα σενάρια μετά τις εκλογές της Κυριακής
