ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με δύο νεότευκτα τάνκερ suezmax και ένα πλοίο μεταφοράς οχημάτων (PCTC) ενισχύει τον στόλο της η ναυτιλιακή Atlas Maritime, συμφερόντων του εφοπλιστή Λέοντα Πατίτσα.
Σύμφωνα με την Intermodal, η εταιρεία άσκησε option προηγούμενης συμφωνίας που είχε κλείσει με το ναυπηγείο DH Shipbuilding της Νοτίου Κορέας, για την κατασκευή δύο ακόμη δεξαμενόπλοιων χωρητικότητας 158,000 dwt, τα οποία θα παραλάβει το 2025 και το 2026.
Η νέα παραγγελία επιβεβαιώνεται και από την ιστοσελίδα της ναυτιλιακής.
Όπως αναφέρει η ναυλομεσιτική, το κόστος κατασκευής θα ανέλθει σε 85 εκατ. δολάρια για κάθε πλοίο.
Παράλληλα, η Atlas Maritime άσκησε option για την παραγγελία ενός πλοίου μεταφοράς οχημάτων (PCTC), χωρητικότητας 7,000 ceu, που θα κατασκευαστεί στο κινεζικό ναυπηγείο Yantai CIMC Raffles και θα παραδοθεί το 2026. Το κόστος του εκτιμάται στα 80 εκατ. δολάρια, αναφέρει η Intermodal.
Στο συγκεκριμένο τομέα η ναυτιλιακή εισήλθε στα μέσα του 2022, όταν έκανε την πρώτη παραγγελία πλοίου μεταφοράς αυτοκινήτων στο ίδιο ναυπηγείο.
Μετά και τις νέες κινήσεις το βιβλίο παραγγελιών της ναυτιλιακής του κ. Πατίτσα περιλαμβάνει 12 πλοία, τέσσερα δεξαμενόπλοια τύπου LR2, τέσσερα τάνκερ suezmax και τέσσερα πλοία μεταφοράς οχημάτων.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
──────────────────
Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τι ζητάει ο Μασκ για να δουλέψεις στο υπουργείο κυβερνητικής αποτελεσματικότητας
- Αντίστροφη μέτρηση για την αξιολόγηση της Fitch – Περιορισμένες προσδοκίες για αναβάθμιση – Αποκαλυπτήρια στις 22 Νοεμβρίου
- Prem Watsa: Τα χρυσά μερίσματα των €400 εκατ. από την επένδυση στη Eurolife
- Metlen: Ανοίγει ο δρόμος των επιχορηγήσεων για την επένδυση βωξίτη-γάλλιου-αλουμίνας ως Εμβληματική Επένδυση