Τέσσερα νέα μέτρα για την αντιμετώπιση της ακρίβειας, η οποία όπως είπε είναι ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα της ελληνικής οικογένειας, ανακοίνωσε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας.

Συμπληρωματικά με το «καλάθι του νοικοκυριού» και το πλαφόν στο περιθώριο κέρδους, μέτρα που ισχύουν από την αρχή της πληθωριστικής κρίσης, προωθούνται τα εξής:

1. Μόνιμη μείωση προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ με ειδική σήμανση. Αφορά προϊόντα που θα έχουν μείωση τιμών κατ’ ελάχιστον 5% και για ελάχιστη διάρκεια έξι μηνών, που θα ισχύει πάνω και πέρα από τις προσφορές και προωθητικές ενέργειες που υπάρχουν. Ως τιμή υπολογισμού θα λαμβάνεται υπόψη η τιμή του προϊόντος πριν την 20η Σεπτεμβρίου. Σε περίπτωση ψευδούς τιμολόγησης θα υπάρχει πρόστιμο τουλάχιστον 20.000 ευρώ ανά κωδικό προϊόντος.

2. Τα σούπερ μάρκετ με ετήσιο τζίρο άνω των 90 εκατ. ευρώ υποχρεούνται να κοινοποιούν στο υπουργείο Ανάπτυξης τους τιμοκαταλόγους των προμηθευτών προκειμένου ο ελεγκτικός μηχανισμός να μπορεί να κάνει ελέγχους και να παρεμβαίνει επιβάλλοντας πρόστιμα εφόσον χρειαστεί.

3. Τα σούπερ μάρκετ με ετήσιο τζίρο άνω των 90 εκατ. ευρώ υποχρεούνται να κοινοποιούν καθημερινά τις τιμές λιανικής σε φρούτα και λαχανικά στο υπουργείο Ανάπτυξης σε εβδομαδιαία βάση ώστε ο καταναλωτής να μπορεί να έχει εικόνα για τις τιμές που έχουν συνολικά. Και να μπορεί με διαφάνεια να συγκρίνει και να επιλέγει.

4. Αναβαθμίζεται το 1520, η υπηρεσία υποδοχής καταγγελιών του υπουργείου Ανάπτυξης. Παράλληλα θα δημιουργηθεί ειδική εφαρμογή για την υποβολή των καταγγελιών. Μέσω της εφαρμογής, η οποία σύμφωνα με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης θα είναι έτοιμη πριν τα Χριστούγεννα, θα μπορεί να αποστέλλεται από τους καταναλωτές οπτικό υλικό. Θα γεωεντοπίζονται μέσω της εφαρμογής του κινητού και θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν απευθείας από τους αρμόδιους ελεγκτικούς μηχανισμούς.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉https://bit.ly/3de5Kl9