ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Ο υπουργός, σε συζήτηση με τον πρόεδρο της Ενωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας κ. Αριστοτέλη Παντελιάδη αναφερόμενος στις παρεμβάσεις του υπουργείου στην αγορά για την αντιμετώπιση της ακρίβειας είπε ότι τα έκτακτα μέτρα θα σβήσουν σταδιακά όταν αποκλιμακωθεί ο πληθωρισμός εκτιμώντας ότι ήδη έχουν αρχίσει να λειτουργούν σε αυτήν την κατεύθυνση κάποια από αυτά. Διέβλεψε ωστόσο τον κίνδυνο η κλιματική αλλαγή σε συνδυασμό με το πρόβλημα της έλλειψης εργατικού προσωπικού ιδιαίτερα στον πρωτογενή τομέα να αποτελέσει νέα εστία αύξησης τιμών αλλά και ελλείψεων αγαθών στην αγορά.
«Οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής αλλά και η μείωση της παραγωγικής ικανότητας λόγω ελλείψεων σε προσωπικό θα φέρουν ελλείψεις σε αγροδιατροφικά προϊόντα. Δηλαδή σε τρόφιμα και αυτό από τη μια έχει ως αποτέλεσμα μια πιθανή αύξηση των τιμών και από την άλλη το πρόβλημα ότι μας λείπουν τα προϊόντα που έχουμε ανάγκη» τόνισε χαρακτηριστικά σημειώνοντας ωστόσο ότι «η Κυβέρνηση εστιάζει στον εκσυγχρονισμό του αγροτικού τομέα και της μεταποίησης αγροτικών προϊόντων».
Πάντως ο κ. Σκρέκας εκτίμησε ότι σύντομα θα φανούν τα αποτελέσματα των μέτρων που ελήφθησαν επί θητείας του με πιο αποτελεσματικό το μέτρο για το τρίμηνο πάγωμα των προσφορών για τα προϊοντα που ανατιμώνται αλλά και το μέτρο του περιορισμού των προσφορών στα σούπερ μάρκετ. Όπως είπε το πρώτο δίμηνο αποπληθωρισμός μέσα στα καταστήματα είναι στο 2,5-3% και τον Μάρτιο στο 0,4%.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα