ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Υφυπουργός Υποδομών επισήμανε πως οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης είχαν στον παρελθόν σημαντικούς λόγους να είναι δύσπιστοι απέναντι στις εξαγγελίες μεγάλων έργων, καθώς η συμπρωτεύουσα έμεινε πίσω λόγω της υπερδεκαετούς αποεπένδυσης και του αναπτυξιακού ελλείμματος, ενώ το μεγαλύτερο έργο της περιοχής, το Μετρό Θεσσαλονίκης ξεκίνησε το 2006 και δεν έχει ολοκληρωθεί το 2022.
Ο Γιώργος Καραγιάννης τόνισε πως το Υπουργείο Υποδομών κλήθηκε να ρίξει μεγάλο βάρος στα έργα υποδομών στη Θεσσαλονίκη. Πλέον, όπως πρόσθεσε, οι πολίτες πρέπει να βλέπουν πως τα έργα υλοποιούνται και μόνο έτσι θα ανακτηθεί η εμπιστοσύνη των κατοίκων της πόλης.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ