ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αυξημένες πωλήσεις κατά περίπου 15% κατέγραψε ο Όμιλος Jumbo στο 11μηνο του 2023, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.
Τα μέχρι σήμερα στοιχεία επιβεβαιώνουν στην πράξη και με απτές αποδείξεις, την διαρκή επιβράβευση του καταναλωτικού κοινού στην σταθερή και αδιαμφισβήτητη προσπάθεια εναρμονισμού των τιμών με τα εισοδήματα των καταναλωτών, σε χιλιάδες κωδικούς προϊόντων του Ομίλου JUMBO.
Ειδικότερα, η εισηγμένη τονίζει πως η εορταστική περίοδος των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, αποτελεί για τον Όμιλο JUMBO, κορυφαία στιγμή της εμπορικής πολιτικής του έτους, καθώς -κατά παράδοση- πραγματοποιείται περίπου το 30% των ετήσιων πωλήσεων.
Ειδικά τον μήνα Νοέμβριο 2023, οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου JUMBO κατέγραψαν αύξηση +10% περίπου παρά τις υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες που επικράτησαν κατά το μεγαλύτερο μέρος του μήνα καθώς και την πίεση στις εξαγωγές λόγω του πολέμου στο Ισραήλ.
Με αυτά τα δεδομένα και καθώς βρισκόμαστε ήδη στις πρώτες μέρες της εορταστικής περιόδου, η διοίκηση του Ομίλου, καταβάλει κάθε προσπάθεια ώστε να αποδειχθεί απολύτως συνεπής στις εκτιμήσεις της, για αύξηση του τζίρου +12% -για το σύνολο της χρονιάς- και αύξηση της κερδοφορίας κατά +15%.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει
- Πέτρος Μάρκαρης: Τον «πόνο δεν τον καλμάρεις με ασπιρίνες»
- Eurobank: Τι ψάχνει ο Κώστας Βασιλείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
- Γερμανία: Πώς λειτουργεί το γερμανικό εκλογικό σύστημα και ποια τα σενάρια μετά τις εκλογές της Κυριακής
