ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μέχρι σήμερα στοιχεία επιβεβαιώνουν στην πράξη και με απτές αποδείξεις, την διαρκή επιβράβευση του καταναλωτικού κοινού στην σταθερή και αδιαμφισβήτητη προσπάθεια εναρμονισμού των τιμών με τα εισοδήματα των καταναλωτών, σε χιλιάδες κωδικούς προϊόντων του Ομίλου JUMBO.
Ειδικότερα, η εισηγμένη τονίζει πως η εορταστική περίοδος των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, αποτελεί για τον Όμιλο JUMBO, κορυφαία στιγμή της εμπορικής πολιτικής του έτους, καθώς -κατά παράδοση- πραγματοποιείται περίπου το 30% των ετήσιων πωλήσεων.
Ειδικά τον μήνα Νοέμβριο 2023, οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου JUMBO κατέγραψαν αύξηση +10% περίπου παρά τις υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες που επικράτησαν κατά το μεγαλύτερο μέρος του μήνα καθώς και την πίεση στις εξαγωγές λόγω του πολέμου στο Ισραήλ.
Με αυτά τα δεδομένα και καθώς βρισκόμαστε ήδη στις πρώτες μέρες της εορταστικής περιόδου, η διοίκηση του Ομίλου, καταβάλει κάθε προσπάθεια ώστε να αποδειχθεί απολύτως συνεπής στις εκτιμήσεις της, για αύξηση του τζίρου +12% -για το σύνολο της χρονιάς- και αύξηση της κερδοφορίας κατά +15%.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΙΟΒΕ: Στα €1,9 δισ. η αξία παραγωγής της βιομηχανίας φαρμάκου το 2022 – Ενισχυμένη κατά 16,1%
- Χρηματιστήριο: Σε περιπέτειες η αγορά – Νέα βουτιά στις τράπεζες – “Κρατάει” η Coca Cola
- 150.000 ασφαλισμένοι ένα βήμα πριν την «έξοδο» με μειωμένη σύνταξη – Παραδείγματα για κάθε κατηγορία
- Ebury: Συνεχίζει την ανοδική του πορεία το δολάριο