Κατά 14% αυξήθηκαν οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo το 2022 με μια εντυπωσιακή αύξηση κατά 22% τον τελευταίο μήνα του έτους.

Όπως σημειώνει ο Όμιλος στη σχετική ανακοίνωση, “πάνω απ’ όλα, η σχέση προϊόντος – τιμής πρέπει να είναι αταλάντευτη υπέρ του καταναλωτή” και τονίζει ότι η στρατηγική JUMBO επιλογή η οποία -τα αποτελέσματα δείχνουν δικαιώθηκε απολύτως σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται ο όμιλος.

«Το προσεκτικά επιλεγμένο προϊόντικό μείγμα, η απόρριψη κάθε κωδικού με άδικη -σε βάρος του καταναλωτή- τιμολόγηση, αξιολογήθηκε, συγκρίθηκε και τελικά επιβραβεύθηκε στην πράξη, από εκατομμύρια καταναλωτές στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία» αναφέρει.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9