Σε τροχιά υπογραφών μπαίνουν οι μεγάλοι εγχώριοι κατασκευαστικοί όμιλοι και το Υπουργείο Υποδομών, καθώς μέχρι τα τέλη του Μαρτίου αναμένεται να έχει δοθεί το πράσινο φως για ένα backlog δημοπρατημένων οδικών έργων συνολικής αξίας 1,2 δισ. ευρώ που είχαν «τρέξει» τη χρονιά που μας πέρασε.

Πηγές του Υπουργείου Υποδομών επισημαίνουν πως προχωρούν και οι διαδικασίες για τις υπογραφές για τα έργα που αφορούν την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης στην Αττική Οδό, και το Χερσόνησος – Νεάπολη με ανάδοχο την Κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-Ελλάκτωρ και Intrakat, το Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη με ανάδοχο την Κοινοπραξία Ελλάκτωρ-Intrakat και την παράκαμψη Χαλκίδας με ανάδοχο την Mytilineos.

1

Προσθέτουν, δε, ότι πιο μπροστά σε επίπεδο διαδικασιών για να υπογραφεί βρίσκεται το Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη, καθώς τελειώνει ο έλεγχος των δικαιολογητικών του αναδόχου. Αυτό σημαίνει πως είναι ζήτημα λίγων εβδομάδων να κληθούν οι Ελλάκτωρ και Intrakat, και δεν αποκλείεται οι υπογραφές να έχουν πέσει εντός του επόμενου μήνα.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι τελικές προσφορές των παραπάνω σχημάτων για τα προς υπογραφή πλέον οδικά έργα υποβλήθηκαν από τα τέλη του Ιανουαρίου του 2022 μέχρι και τα τέλη Φεβρουαρίου της ίδιας χρονιάς. Τα έργα εκτιμάται πως θα έχουν συμβασιοποιηθεί εντός ενός χρόνου, γεγονός και το οποίο δηλώνει μία σύμπνοια των κατασκευαστικών ομίλων, καθώς δεν είχαμε μεταξύ τους προσφυγές, ενώ φαίνεται και πως το Υπουργείο προχωρά με γοργό βήμα στη δημοπράτηση και την υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου υποδομών για έργα αξίας άνω των 13,5 δισ. ευρώ.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9