ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Αυξημένη κινητικότητα στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων εξακολουθούν να εμφανίζουν οι Έλληνες εφοπλιστές, συνεχίζοντας τις κινήσεις αναδιάρθρωσης των στόλων τους.
Με βάση τα τελευταία reports ναυλομεσιτικών εταιρειών, την τελευταία εβδομάδα έχουν καταγραφεί κατά κύριο λόγο πωλήσεις και μία αγορά στον κλάδο ξηρού φορτίου, από τη ναυτιλιακή Dryships του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου.
Σύμφωνα με την Seasure Shipbroking, η εταιρεία εξαγόρασε από την OMC Shipping, το χωρητικότητας 77,100 dwt panamax Orient Violet, που κατασκευάστηκε το 2015, στην τιμή των 30,5 εκατ. δολαρίων. Σύμφωνα με την VesselsValue, η αξία του πλοίου εκτιμάται στα 32,5 εκατ. δολάρια.
Σημειώνεται ότι στο τέλος Αυγούστου, η εταιρεία του ισχυρού εφοπλιστή είχε συνδεθεί και με την εξαγορά δύο capesize συνολικής αξίας σχεδόν 75 εκατ. δολαρίων. Κατά την ίδια ναυλομεσιτική απέκτησε το χωρητικότητας 179,700 dwt Stella Lucy, κατασκευής 2015, έναντι 38 εκατ. δολαρίων και το Stella Laura, χωρητικότητας 179,500 dwt που κατασκευάστηκε την ίδια χρονιά, στην τιμή των 36,5 εκατ. δολαρίων. Tο πρώτο μετονομάστηκε σε Oregon και το δεύτερο σε Topeka, σύμφωνα με το marinetraffic.com.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! 👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike