ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην ουσία, αυτό σημαίνει ότι το brand της Beat θα αποτελεί οριστικά παρελθόν για την εικόνα της εφαρμογής από τα μέσα Οκτωβρίου. Σημειώνεται ότι η Beat θα συνεχίσει τη λειτουργία της στις χώρες της Λατινικής Αμερικής, όπου δραστηριοποιούταν ήδη, ενώ και οι δύο εταιρείες (Free Now για την Ελλάδα και Beat για την αγορά Λατινικής Αμερικής) θα συνεχίσουν να εδρεύουν στην Ελλάδα, ως διακριτές νομικές οντότητες.
Από την εξαγορά της Daimler στην ιδιοκτησία των BMW – Mercedes Benz
Η αλλαγή σελίδας έρχεται 11 χρόνια μετά την ίδρυση της εταιρείας από το Νίκο Δρανδάκη, στη χρηματοδότηση της οποίας συνέβαλε ως angel investor η Venture Friends του Απόστολου Αποστολάκη. Ύστερα από μία εξαετία, ο επιχειρηματίας έβαλε στο ενεργητικό του την εξαγορά της start up – που τότε ονομαζόταν Taxibeat – από τη Daimler, η γνωστότερη μάρκα της οποίας είναι η Mercedes Benz, ένα deal 43 εκατ. ευρώ. Αφού πέτυχε, από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου, και την ενσωμάτωση της Beat στην κοινοπραξία Free Now, των BMW Group και Mercedes-Benz Group, ο Νίκος Δρανδάκης αποχώρησε από τον όμιλο το φθινόπωρο του 2020.
Από αυτήν ακριβώς την ονομασία της κοινοπραξίας, τη μητρική της Beat, εμπνεύστηκε η διοίκηση τη νέα επωνυμία της Beat, δύο χρόνια αργότερα. «Η νέα εμπορική μάρκα έρχεται να μας διαφοροποιήσει απέναντι στον ίδιο μας τον εαυτό και απέναντι στον ανταγωνισμό, εντός κι εκτός συνόρων», πρόσθεσε η Μαρία Μουζακίτη, marketing manager της Free Now, εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους το γνωστό στην Ελλάδα app κάνει στροφή σε διεθνή επωνυμία, ανταγωνιζόμενη σαφώς την αναγνωρισιμότητα της Uber.
«Το Beat είναι μια μάρκα τοπική και είναι συνδεδεμένη αποκλειστικά με τις υπηρεσίες ταξί. Περνάμε πλέον σε ένα διεθνές brand με παρουσία σε ολόκληρη την Ευρώπη. Θα αποτελέσει μια νέα εφαρμογή, πολύ πιο εύχρηστη για τους επιβάτες και τους οδηγούς, την ώρα που χτίζεται ένα super app μετακίνησης στην Ευρώπη. Δίνει την ελευθερία στον χρήστη να μετακινείται όπου θέλει, με όποιον τρόπο επιθυμεί».
Η μητρική της Beat, Free Now, που «χαρίζει» την επωνυμία της και στην τοπική εφαρμογή, χρησιμοποιείται σε 10 ευρωπαϊκές χώρες και 150 πόλεις, ενώ εξυπηρετεί πελατειακή βάση 30 και πλέον εκατομμυρίων πελατών πανευρωπαϊκά. Μέσω της πλατφόρμας, είναι διαθέσιμα όλα τα μέσα μετακίνησης, με το ταξί να εξακολουθεί να βρίσκεται στον πυρήνα των υπηρεσιών και τα ηλεκτρικά ποδήλατα να αποτελούν την πρώτη προσθήκη της ελληνικής εκδοχής.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν