Οι Κινέζοι αγοραστές αποδείχθηκαν οι καλύτεροι πελάτες των προϊόντων της Hermes, η οποία εμφανίζεται ιδιαίτερα ανθεκτική εν μέσω της γενικότερης επιβράδυνσης της ζήτησης ειδών πολυτελείας.

Οι πωλήσεις με σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες αυξήθηκαν κατά 17% στα 3,8 δισεκατομμύρια ευρώ (4,1 δισεκατομμύρια δολάρια) το πρώτο τρίμηνο, δήλωσε την Πέμπτη η Hermes International SCA. Άνοδος μεγαλύτερη από αυτή που ανέμεναν οι αναλυτές.

 Η μετοχή της εταιρεία στο Παρίσι σημείωσε άνοδο έως 1,3%, πριν περιορίσει τα κέρδη. Φέτος έχει αυξηθεί κατά σχεδόν 1/4, ξεπερνώντας τις ανταγωνίστριες LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton και Kering -ιδιοκτήτρια της Gucci-.

Η Hermès απευθύνεται συνήθως στους πιο εύπορους πελάτες, γεγονός που την καθιστά πιο ανθεκτική στην δύσκολη αγορά ειδών πολυτελείας. Η πορεία της εταιρείας είναι αντίθετη σε σχέση με αυτή της Kering που αντιμετωπίζει μεγάλες προκλήσεις, προσπαθώντας να αντιστρέψει την πορεία της ναυαρχίδας της Gucci. Προσπάθεια που χρειάζεται  χρόνο για να αποδώσει καρπούς.

Τα έσοδα της Hermès στην κρίσιμη αγορά της Ασίας και του Ειρηνικού, εκτός της Ιαπωνίας, αυξήθηκαν κατά 14% στα 1,92 δισεκατομμύρια ευρώ το πρώτο τρίμηνο, ενώ ο ζωτικός τομέας των δερμάτινων ειδών και ειδών ιππασίας σημείωσε αύξηση 20%, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

Η Hermès σημείωσε ηπιότερη κίνηση στην ευρύτερη Κίνα τον Μάρτιο μετά το κινεζικό νέο έτος, με μια «μικρή μείωση» των πελατών που αγοράζουν πιο προσιτά προϊόντα, όπως τα μαντήλια της.

Αυτό όμως αντισταθμίστηκε από τους αγοραστές που ξόδεψαν χρήματα για τα πιο ακριβά δερμάτινα είδη της, τα ρούχα και τα κοσμήματα, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής Eric du Halgouet στους δημοσιογράφους σε τηλεδιάσκεψη.

Οι τομείς αρωμάτων και καλλυντικών, καθώς και μεταξωτών ειδών της Hermès σημείωσαν αύξηση 4,3% και 7,9% αντίστοιχα κατά το τρίμηνο.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9