ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε Endless EC αλλάζει την ονομασία της η εταιρεία Ευρωχαρτική, δίνοντας πλέον μεγαλύτερη βαρύτητα στο brand «Endless» και προχωρώντας στα επόμενα πλάνα της.
Όπως επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Γιώργος Τρακάκης κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής εκδήλωσης, «η αλλαγή αυτή σηματοδοτεί ότι δίνουμε ακόμη μεγαλύτερη βάση στο brand μας γιατί με αυτό «μεγαλώσαμε». Επίσης, ότι δίνουμε πολύ μεγάλη βάση ώστε να εκσυγχρονίσουμε την εταιρική μας διακυβέρνηση ενώ υιοθετούμε με πολύ μεγάλη προσοχή τα κριτήρια ESG τα οποία θα μας βοηθήσουν να πάμε παρακάτω».
Σημειώνεται πως η Endless EC δραστηριοποιείται στον τομέα των χαρτικών και των απορρυπαντικών, είναι μία ελληνική οικογενειακή εταιρεία, με τον Γιώργο Τρακάκη στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου και τον Θανάση Χριστόπουλο σε εκείνη του αναπληρωτή διευθύνοντος συμβούλου, να αποτελούν τους εκπροσώπους της δεύτερης γενιάς.
Το 1985 οι γονείς τους, Γιάννης Τρακάκης και Νίκος Χριστόπουλος, είχαν ιδρύσει την εταιρεία ΧΡΙΣΤΡΑΚ Ο.Ε., ξεκινώντας την παραγωγή ειδών χάρτου για οικιακή και επαγγελματική χρήση. Οκτώ χρόνια μετά συστάθηκε η Ευρωχαρτική ΑΕΒΕ και παράλληλα σχεδιάστηκε και κατοχυρώθηκε το brand name «Endless» με σήμα τον κύκνο.
«Όλα αυτά τα χρόνια θεωρούμε ότι η εταιρεία μας ήταν αρκετά εσωστρεφής, με την έννοια ότι προτιμούσε τις πράξεις από τα λόγια. Μαζί με τον Θανάση είδαμε ότι αυτό πρέπει να το αλλάξουμε, να βγει η εταιρεία προς τα έξω» σημείωσε ο κ. Τρακάκης.
Ερωτηθείς για τα επόμενα πλάνα τους και εάν σχεδιάζεται η είσοδος στο Χρηματιστήριο Αθηνών, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας σημείωσε ότι «δεν έχει ληφθεί κάποια απόφαση αλλά είναι μέσα σε όσα εξετάζονται».
Παράλληλα όσον αφορά στο ενδεχόμενο εξαγορών, είτε από την πλευρά της Endless EC για άλλες εταιρείες, είτε από κάποια ενδιαφερόμενη εταιρεία προς την Endless, ο κ. Τρακάκης σημείωσε πως «όλα αγοράζονται, όλα πωλούνται».
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! 👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike