ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σημειώνεται ότι η Γερμανία αναζητά αποθηκευτικούς χώρους για το φυσικό αέριο και στράφηκε άμεσα στη ναύλωση πλωτών μονάδων αποθήκευσης και επαναεριοποίησης, στο πλαίσιο των προσπαθειών αποδέσμευσης της από τον ρωσικό αγωγό φυσικού αερίου με τη μετάβαση στη χρήση LNG.
Ο CEO της Dynagas εταιρείας Tony Lauritzen επιβεβαίωσε ότι τα πλοία για τα οποία συζητά με την Uniper είναι τα Transgas Power και Transgas Force χωρητικότητας 174.000 cbm έκαστο, αμφότερα κατασκευασμένα το 2021. Σημειώνεται ότι τα δύο πλοία μπορούν να λειτουργήσουν τόσο ως μεταφορείς LNG όσο και ως μονάδες FSRU.
Με δηλώσεις του στο tradewinds επισήμανε: «Η Dynagas συνεργάζεται με την Uniper για τη ναύλωση των FSRU που θα διευκολύνουν τις εισαγωγές LNG στη Γερμανία».
«Τα FSRU είναι αδελφά πλοία εξοπλισμένα με τεχνολογία αιχμής. Κάθε ένα μπορεί να λειτουργεί σε ανοιχτό, συνδυασμένο και κλειστού βρόχου τρόπο επαναεριοποίησης, και επομένως είναι ιδανικό για τα κρύα νερά της Γερμανίας», τόνισε.
«Το όφελος από τη λειτουργία δύο πανομοιότυπων FSRU σε μια τοποθεσία, παρέχει υψηλή συνδυασμένη χωρητικότητα, οικονομίες κλίμακας, συνέχεια και εφεδρεία όσον αφορά την ικανότητα επαναεριοποίησης, τον εξοπλισμό και τους ανθρώπινους πόρους».
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! 👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ