Το πρώτο μισό του 2018, ο οίκος μόδας Gucci σχεδόν διπλασίασε τις πωλήσεις του, εκ των οποίων το 55% των καταναλωτών του ήταν ηλικίας κάτω των 35 ετών.

Δεν είναι λίγοι οι luxury οίκοι που απευθύνονται σε millennials, δηλαδή στο ηλικιακό κοινό 18-35, είτε μέσω προώθησης των προϊόντων από νεαρούς influencers του Instagram είτε μέσω συνεργασιών με streetwear brands.

Ο πολυτελής οίκος Gucci δημιουργήθηκε αρχικά με στόχο την ανώτερη κοινωνική τάξη, με ειδικότητα, μάλιστα, στα είδη ιππασίας.

Καθώς η δημοτικότητα του οίκου αυξανόταν, ο Gucci έγινε συνώνυμο με την κομψότητα και την υψηλή ποιότητα.

Τη δεκαετία του ’60, τα ρούχα και αξεσουάρ Gucci συνδέθηκαν με επιφανείς προσωπικότητες της εποχής, όπως την Τζάκι Κένεντι. Μάλιστα, μία τσάντα που χρησιμοποιούσε συχνά η πρώην σύζυγος του Αριστοτέλη Ωνάση, μετονομάστηκε σε Τζάκι.

Φτάνοντας στο σήμερα, ο οίκος Gucci συμπεριλαμβάνεται στα luxury brands, ωστόσο πλέον δεν απευθύνεται αποκλειστικά στην ελίτ.

Το 2015 ως νέος Creative Director ανέλαβε ο σχεδιαστής Alessandro Michele, ο οποίος έδωσε μία νέα πνοή στο brand με απρόσμενες συνεργασίες και επιρροές από την ποπ κουλτούρα.

Η μανία με τα logo που κυριαρχούσε την δεκαετία του ’90 έχει κάνει ένα δυνατό comeback με τους millennials να το έχουν αποδεχτεί πλήρως.

Ο μινιμαλισμός στη μόδα έχει επιστρέψει και όλα δείχνουν πως τα logo, όπως εκείνο του Gucci είναι ιδιαίτερα δημοφιλή σε ρούχα και παπούτσια.

Ακόμη ένας παράγοντας που έπαιξε σημαντικό ρόλο στα designs των ρούχων, σύμφωνα με το Business Insider, είναι η οικονομική κρίση, που ξέσπασε και είχε ως αποτέλεσμα την επαναφορά των logo σε εμφανή σημεία των ρούχων προκειμένου ο καταναλωτής που τα αγοράζει, όχι μόνο να γνωρίζει ότι έχει στην κατοχή του μία πολυτελής δημιουργία, αλλά να το δείχνει.

Η αδυναμία των millennials στον οίκο Gucci πηγάζει και από το γεγονός ότι οι περισσότεροι Αμερικανοί celebrities, όπως η Kylie Jenner, φορούν Gucci, ενώ το brand ακούγεται σε στίχους των δημοφιλέστερων ραπ τραγουδιών.

Όλοι και περισσότεροι οίκοι ακολουθούν πλέον την στρατηγική του Gucci και απευθύνονται στους millennials ως καταναλωτές.