ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Την ίδια ώρα παραμένουν οριακά στα υψηλά επίπεδα της πανδημίας οι πωλήσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ γεγονός που δείχνει ότι η τάση κατανάλωσης καφέ στο σπίτι, που γνώρισε έξαρση την περίοδο των lockdown ήρθε για να μείνει.
Επιπλέον η αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες ευνοήθηκε και από τις πληθωριστικές πιέσεις και την ακρίβεια, που οδήγησε τους καταναλωτές να περιορίσουν και την απόλαυση ενός καφέ εκτός σπιτιού.
«Υπάρχει μια μετατόπιση της κατανάλωσης καφέ στο σπίτι, που προέρχεται από την αλλαγή συνήθειας και δεν βλέπουμε τις διορθωτικές κινήσεις διότι οι πληθωριστικές πιέσεις έχουν περιορίσει το εισόδημα» επισημαίνει στο mononews.gr ο κ. Γιάννος Μπενόπουλος, πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Καφέ και πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Cafetex.
Ο φετινός όγκος πωλήσεων καφέ στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων συγκρίνεται με έναν σχετικά αυξημένο όγκο που προέκυψε από τα lockdown της τάξεως του 8-10% σε αντίθεση με την καφεστίαση που γράφει απώλειες μεγαλύτερες του 10%. Ο κ. Μπενόπουλος σημειώνει ότι η μετατόπιση της κατανάλωσης στο σπίτι είναι ένας συνδυασμός δύο πραγμάτων. Της συνήθειας και της ακρίβειας.
Όπως λέει, «ο κόσμος έμαθε να φτιάχνει τον καφέ του στο σπίτι, συνήθεια που έμεινε, και δεν γύρισε πίσω στην καφεστίαση όπως θα περίμενε κανείς. Αφενός τον βόλεψε, πήρε τον εξοπλισμό, έμαθε κάνει καφέ και αφετέρου διότι είναι πολύ πιο οικονομικός ο καφές στο σπίτι από τον να το πιεις εκτός».