ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι προχώρησε σε συμφωνία, τη δεύτερη από τις αρχές του έτους, για την κατασκευή τεσσάρων neo-panamax containerships.
Στο εβδομαδιαίο της report η Advanced Shipping & Trading αναφέρει ότι η εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο εταιρεία, υπέγραψε σύμβαση με το νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Daehan Shipbuilding για τέσσερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 7,200 teu, το οποία θα παραλάβει το 2024. H τιμή τους δεν έγινε γνωστή.
Τα πλοία θα έχουν μηχανές διπλού καυσίμου και δυνατότητα καύσης μεθανόλης και θα κατασκευαστούν σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες απαιτήσεις του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) σε σχέση με τα πρότυπα εκπομπών Tier III και τον Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης (EEDI) Phase III.
Πρόκειται για την δεύτερη παραγγελία που πραγματοποιεί η Danaos φέτος, αυξάνοντας τον αριθμό των υπό κατασκευή πλοίων της σε έξι.
Toν Μάρτιο η ναυτιλιακή του Γιάννη Κούστα, ανακοίνωσε ότι έδωσε παραγγελία για την ναυπήγηση δύο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 7,100 teu, στο κινεζικό ναυπηγείο Dalian Shipbuilding Industries (DSIC).
Η παράδοση των δύο containerships ορίστηκε για το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο του 2024. Πηγές αναφέρουν ότι η συμφωνία περιλαμβάνει option για δύο επιπλέον πλοία.
Αν και η Danaos δεν αποκάλυψε το κόστος κατασκευής, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές θα κυμανθεί στα 80 εκατ. δολάρια για κάθε πλοίο.