ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Παραμένουμε επιφυλακτικοί και προσεκτικοί σε λογικό επίπεδο, τηρουμένων των συνθηκών που επικρατούν στο μακροοικονομικό περιβάλλον και τις πληθωριστικές πιέσεις και πώς αυτές επηρεάζουν το εισόδημα και την ψυχολογία των πελατών μας», ανέφερε πάντως ο Γιαν Κάρας.
Όπως ανέφερε στο θετικό πρόσημο της τρέχουσας χρήσης αναμένεται να συμβάλλει τόσο το online κομμάτι όσο και το δίκτυο των πρακτορείων.
«Αναμένουμε ότι το retail δίκτυο θα καταγράψει ελαφριά ανάπτυξη και στόχος μας είναι να κρατήσουμε ψηλά το ενδιαφέρον των πελατών μας, προσφέροντας αναβαθμισμένες εμπειρίες για ψυχαγωγία και κοινωνικοποίηση και αναζητώντας νέες ευκαιρίες. Σε κάθε περίπτωση εκτιμώ ότι η ανάπτυξη για τα πρακτορεία θα κινηθεί σε χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό. Από την άλλη, ο βασικός μοχλός για την ανάπτυξή μας αποτελεί το online κομμάτι της δραστηριότητάς μας, όπου αναμένουμε σημαντική ώθηση τόσο από το αθλητικό στοίχημα και τα παιχνίδια καζίνο όσο και από καινούργια λανσαρίσματα που σχεδιάζουμε».
Έτσι, σύμφωνα με τη διοίκηση του ΟΠΑΠ, το guidance για το EBITDA του 2023 εκτιμάται στα 740 με 760 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας μια άνοδος έως και 3% περίπου σε σχέση με το EBITDA του 2022 (736 εκατ. ευρώ). Το συγκεκριμένο εύρος ξεπερνά τις εκτιμήσεις της διοίκησης αλλά και τις προσδοκίες των αναλυτών.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα