ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για δύο έργα που έχουν εξαγγελθεί από τον Υπουργό Υποδομών, Κώστα Αχ. Καραμανλή, στις αρχές Σεπτεμβρίου με αρχική ημερομηνία υποβολής των εν λόγω φακέλων τα τέλη Οκτωβρίου και εν συνεχεία δόθηκε παράταση μέχρι σήμερα.
Το επόμενο βήμα είναι η αξιολόγηση των δικαιολογητικών των ενδιαφερομένων σχημάτων και στη συνέχεια το Υπουργείο θα δώσει το πράσινο φως για την είσοδό τους στη Β’ Φάση κατά τη διάρκεια της οποίας οι επίδοξοι μνηστήρες θα διαπραγματευτούν με την αναθέτουσα αρχή και θα καθορίσουν το τελικό τεχνικό και οικονομικό αντικείμενο των έργων (Στάδιο Β1). Στη συνέχεια θα ακολουθήσει το τελικό στάδιο (Β2), στο οποίο θα υποβληθούν οι δεσμευτικές προσφορές.
Σημειώνεται πως, εφόσον δεν υπάρξουν παρατάσεις ή καθυστερήσεις, είναι εφικτό να έχουν πέσει οι σχετικές υπογραφές εντός του 2023 ή τις αρχές του 2024, ειδικά εάν λάβουμε υπόψη την πορεία δημοπράτηση των ΣΔΙΤ Χερσόνησος-Νεάπολη (ΒΟΑΚ), Flyover Θεσσαλονίκης και Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη που δημοπρατήθηκαν στα τέλη του 2021 και τις αρχές του 2022 και θα έχουν υπογραφεί στο αμέσως επόμενο διάστημα.
Αυτό σημαίνει πως η κατασκευή των υπό δημοπράτηση ΣΔΙΤ θα ξεκινήσει στα τέλη του 2023 ή τις αρχές του 2024 και τα έργα θα έχουν ολοκληρωθεί εντός του 2028.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αμαζόνιος: Συμβολική επίσκεψη Μπάιντεν – Έντεκα δισ. δολάρια για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγή
- Χοληστερίνη: Όσα πρέπει να ξέρετε για να μειώσετε τους κινδύνους
- Τουρκία: Αρνήθηκε τη χρήση του εναέριου χώρου της στο αεροσκάφος του προέδρου του Ισραήλ
- Αθήνα: Άνοιξαν οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής»