Ξεπέρασε τις προσδοκίες της διοίκησης του Ομίλου Fourlis ο πρώτος 1,5 μήνας λειτουργίας του νέου μίνι ΙΚΕΑ στο εμπορικό κέντρο The Mall στο Μαρούσι. Οι καταναλωτές που επισκέπτονται μάλιστα το νέο κατάστημα της αλυσίδας, εκτός από τα είδη για το σπίτι φαίνεται ότι δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση και στο εστιατόριό του.

«Αποτελούσε μεγάλο στοίχημα για εμάς η λειτουργία ενός καταστήματος ΙΚΕΑ εντός εμπορικού κέντρου. Η εικόνα το πρώτο διάστημα είναι παραπάνω από ικανοποιητική και δείχνει να ξεπερνά τις προσδοκίες που είχαμε» σημειώνει στο mononews o Οικονομικός Διευθυντής του Ομίλου Fourlis, Γιώργος Αλεβίζος.

Υπενθυμίζεται πως το νέο ΙΚΕΑ το οποίο άνοιξε τις πόρτες του τον περασμένο Δεκέμβριο στον τέταρτο όροφο του εμπορικού κέντρου της Lamda Development σε χώρο περίπου 2.000 τ.μ., διαθέτει 1.300 κωδικούς προϊόντων από τους 8.000-9.000 συνολικά της αλυσίδας. Oι καταναλωτές ωστόσο, πέραν των αγορών που μπορούν να πραγματοποιήσουν στο συγκεκριμένο κατάστημα έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν από εκεί και τους υπόλοιπους κωδικούς και στη συνέχεια είτε να παραλάβουν τα προϊόντα από τα ΙΚΕΑ Κηφισού και Αεροδρομίου, είτε στο σπίτι τους.

Πρόκειται για μία επένδυση ύψους 3 εκατ. ευρώ και σύμφωνα με όσα είχε επισημάνει κατά τη διάρκεια των εγκαινίων ο επικεφαλής τoυ Ομίλου, Βασίλης Φουρλής το συγκεκριμένο κατάστημα, «εντάσσεται στο καινούριο σκεπτικό της ΙΚΕΑ να είμαστε πιο κοντά στον καταναλωτή». Ο κ. Φουρλής είχε αναφερθεί άλλωστε στις αλλαγές που παρατηρούνται σε όλες τις εκφάνσεις του εμπορίου, οι οποίες προέρχονται από τις καινούριες συνθήκες που διαμορφώθηκαν στην πανδημία.

Σημειώνεται πως η Foulis είχε ανοίξει το πρώτο μίνι ΙΚΕΑ στις αρχές του προηγούμενου έτους στον Πειραιά, ακολούθησε ένα δεύτερο το φθινόπωρο στη Σόφια της Βουλγαρίας ενώ σύμφωνα με το πλάνο ανάπτυξης – στις τρεις χώρες που δραστηριοποιείται- αναμένεται να ανοίξουν συνολικά περίπου 15 καταστήματα μικρού και μεσαίου μεγέθους μέσα στην επόμενη πενταετία.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! 👉 https://bit.ly/3de5Kl9