Πριν από περίπου ένα μήνα, επισημοποιήθηκε η μετακίνηση της πρώην CEO της Allianz Ελλάδος, Φιλίππας Μιχάλη, στην NN Hellas. Μια μεταγραφή η οποία όμως ακουγόταν μήνες πριν δώσουν τα χέρια οι δύο πλευρές.

Η ικανότατη manager με αξιοσημείωτη πορεία και μεγάλη εμπειρία στον ασφαλιστικό κλάδο, αναμένεται να φέρει αλλαγές στην NN, με φρέσκες και καινοτόμες ιδέες. Αυτό άλλωστε είδαν στο πρόσωπο της κ. Μιχάλη οι Ολλανδοί, γι’ αυτό και την προσέγγισαν αμέσως μετά την αιφνίδια παραίτηση της Μαριάννας Πολιτοπούλου.

Ωστόσο το μεγάλο στοίχημα της κ. Μιχάλη είναι πως θα αντιμετωπίσει το… Big Brother που έχει επιβάλλει η NN Hellas στους πελάτες της. Σύμφωνα με πληροφορίες η NN Hellas εφαρμόζει τελευταία μια τακτική η οποία έχει φέρει αντιδράσεις στους πελάτες της.

Αυτό που συμβαίνει είναι το εξής. Οι υπάλληλοι της ασφαλιστικής είναι υποχρεωμένοι μετά από κάθε συνάντησή τους με πελάτες, να κάνουν άμεσο report του τι έγινε στη συνάντηση. Από την ώρα που συναντήθηκαν και που μέχρι και τι είπαν κατά τη διάρκεια της συνάντησής τους.

Αυτό έχει φέρει δυσαρέσκεια στους πελάτες της μεγάλης ασφαλιστικής και μένει να φανεί εάν η νέα CEO από 1η Απριλίου που…πιάνει δουλειά, θα συνεχίσει αυτή την πρακτική ή θα την σταματήσει. Γιατί η δυσαρέσκεια των πελατών φέρνει αλυσιδωτές αντιδράσεις, που σίγουρα δεν θα θέλει να αντιμετωπίσει η κ. Μιχάλη από τις πρώτες της μέρες στην NN.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9