ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Στην κυκλοφορία δόθηκε, πέντε μήνες νωρίτερα από το αναμενόμενο, από τον Όμιλο Mytilineos η παράκαμψη Αμφιλοχίας, η οποία αποτελεί σημαντικό ορόσημο για τον οδικό άξονα Άκτιο-Αμβρακία συνολικού μήκους 49 χιλιομέτρων.
Πρόκειται για ένα έργο που έχει περάσει από σαράντα κύματα, καθώς παρουσιάστηκε πλήθος εμποδίων με αποτέλεσμα να υπάρξουν έκπτωτοι ανάδοχοι, να μπλοκάρει η υλοποίησή του ενώ ανοικτό ήταν και το ενδεχόμενο για τη διακοπή χρηματοδότησης.
Παρόντες στην εκδήλωση παράδοσης ήταν Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, ο Υπουργός Υποδομών, Κώστας Αχ. Καραμανλής, ο Υφυπουργός Γιώργος Καραγιάννης, η Υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Λίνα Μενδώνη και ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριος Φαρμάκης.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mytilineos, Ευάγγελος Μυτιληναίος, τόνισε πως το έργο παραδόθηκε νωρίτερα από το αναμενόμενο και πως ο τομέας έργων βιώσιμης ανάπτυξης (πρώην ΜΕΤΚΑ) διατηρεί ηγετική θέση στον κλάδο των κατασκευών.
Πιο συγκεκριμένα, ο Ευάγγελος Μυτιληναίος τόνισε πως ο Όμιλος ανέλαβε το Άκτιο-Αμβρακία το 2020 υπό δύσκολες συνθήκες. Το έργο αντιμετώπιζε ήδη σημαντικές δυσκολίες, ενώ έχουν ξεσπάσει την τελευταία διετία ιδιαίτερες κρίσεις, όπως το ξέσπασμα της πανδημίας του κορονοϊού και εν συνεχεία ο πόλεμος στην Ουκρανία.
Οι εξελίξεις αυτές είχαν σαν αποτέλεσμα ο Όμιλος να έρθει αντιμέτωπος με το κλείσιμο των εργοταξίων, το μπλοκάρισμα της εφοδιαστικής αλυσίδας και την εκτίναξη του κόστους των κατασκευαστικών υλικών.
Πρόσθεσε, δε, πως δεν υπήρξε ούτε μια αμφιβολία για την έγκαιρη παράδοση του έργου, καθώς η Mytilineos παραδίδει με συνέπεια τα έργα που αναλαμβάνει τηρώντας υψηλές προδιαγραφές ποιότητας.