ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Euroseas Ltd., του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα γνωστοποίησε μια συμφωνία για τον τερματισμό των υφιστάμενων ναυλώσεων για τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων M/ V Rena P και M/V Emmanuel P, ενώ ταυτόχρονα προχώρησε σε νέες ναυλώσεις με 21.000 δολάρια ανά πλοίο την ημέρα.
Αναλυτικότερα, η εταιρεία συμφώνησε να τερματίσει την τρέχουσα ναύλωση του M/V Rena P, ενός πλοίου 4.250 TEU που ναυπηγήθηκε το 2007, η οποία έληγε αρχικά τον Φεβρουάριο του 2025 κερδίζοντας ναύλο 20.250 δολάρια την ημέρα έως τον Απρίλιο του 2024 και, στη συνέχεια, ναύλο με βάση τον δείκτη CONTEX με κατώτατο όριο 13.000 δολάρια και ανώτατο όριο 21.000 δολάρια την ημέρα.
Ταυτόχρονα με τον τερματισμό, η εταιρεία έχει συνάψει σύμβαση χρονοναύλωσης για ελάχιστη περίοδο έως ανώτατη περίοδο είκοσι τεσσάρων μηνών κατ’ επιλογή του ναυλωτή, με μεικτό ημερήσιο επιτόκιο 21.000 δολάρια.
Ομοίως, η εταιρεία συμφώνησε να τερματίσει την τρέχουσα ναύλωση του πλοίου M/V Emmanuel P, ενός πλοίου χωρητικότητας 4.250 TEU που ναυπηγήθηκε το 2005, στο οποίο αρχικά η συμφωνία έληγε τον Μάρτιο του 2025 με τιμή 19.000 δολάρια την ημέρα.
Ταυτόχρονα με τον τερματισμό της συμφωνίας, η εταιρεία έχει συνάψει νέο συμβόλαιο χρονοναύλωσης για ελάχιστη περίοδο έως ανώτατη περίοδο είκοσι τεσσάρων μηνών κατ’ επιλογή του ναυλωτή, με μεικτό ημερήσιο επιτόκιο 21.000 δολάρια.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Metlen: Η εισαγωγή στο LSE, τα μέταλλα και η προσδοκία για €2 δισ. EBITDA οδηγούν σε re-rating τη μετοχή
- Επίσκεψη Όλ. Κεφαλογιάννη στο χιονοδρομικό κέντρο 3-5 Πηγάδια στη Νάουσα Ημαθίας
- Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη – Ζελένσκι: «Τίποτα δεν μπορεί να αποφασιστεί για την Ουκρανία χωρίς την Ουκρανία»
- Γεραπετρίτης: Η συμμετοχή της Ελλάδας στο ΣΑ του ΟΗΕ αποτελεί σημαντική ευκαιρία για την ενίσχυση της διεθνούς της παρουσίας
