ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για τις συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα για τα οδικά έργα Καλαμάτα-Μεθώνη και το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη που υπεγράφησαν την περασμένη Παρασκευή και χθες αντίστοιχα παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη μέσω της οποίας υπερθεματίστηκε η σημασία των projects που μπαίνουν πλέον σε τροχιά υλοποίησης με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2027.
Πιο συγκεκριμένα, την Παρασκευή 21 Απριλίου υπεγράφη το οδικό έργο Καλαμάτα-Μεθώνη συνολικής αξίας 312 εκατ. Ευρώ με ανάδοχο την κοινοπραξία Ελλάκτωρ-Intrakat. Στην τελετή υπογραφής τους μαζί με τον υφυπουργό υποδομών, Γιώργο Καραγιάννη, βρέθηκαν στην Καλαμάτα ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, Γιώργος Συριανός και ο αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Intrakat, Αλέξανδρος Εξάρχου.
Οι δύο ισχυροί άνδρες έπρεπε να πακετάρουν ξανά τις βαλίτσες τους καθώς βρέθηκαν χθες στο Ηράκλειο της Κρήτης για την υπογραφή του Χερσόνησος-Νεάπολη του ΒΟΑΚ αξίας 360 εκατ. Ευρώ και στην ομάδα των αναδόχων προστέθηκε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η οποία εκπροσωπήθηκε από το γενικό διευθυντή επιχειρηματικής ανάπτυξης του Ομίλου Μ. Μουστάκα.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!