ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε «χρυσότοκο όρνιθα» της γερμανικής πολυεθνικής Delivery Hero αναδεικνύεται η efood.
Πετυχαίνοντας πέρυσι εκρηκτική ανάπτυξη της τάξης του 75% , η Online Delivery, η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από την εμπορική ονομασία efood, προτείνει μέρισμα 20 εκατ. ευρώ από τα κέρδη του 2021.
Όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας ο τζίρος της efood το 2021 διαμορφώθηκε στα 112,8 εκατ. ευρώ από 64,4 εκατ. ευρώ το 2020. Η αύξηση στον κύκλο εργασιών προήλθε κυρίως από την αύξηση των παραγγελιών μέσω της πλατφόρμας efood, με αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων από προμήθειες κατά 31 εκατ. ευρώ σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.
Ετσι, από τα 112,8 εκατ. ευρώ τα 77,1 εκατ. ευρώ αφορούν τα έσοδα από προμήθειες, ενώ 24,4 εκατ. ευρώ (από 13,5 εκατ. ευρώ) είναι τα έσοδα από την παροχή υπηρεσιών προώθησης των συνεργαζόμενων καταστημάτων της πλατφόρμας (premium placement, προτεινόμενα πιάτα κ.ά.).
Πέρυσι αυξήθηκε και ο αριθμός των καταστημάτων που συνεργάζονται με την efood φθάνοντας σε 19.000 από 13.000 το 2020, ενώ ενισχύθηκαν και οι κατηγορίες των καταστημάτων που περιλαμβάνονται στην πλατφόρμα.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Άδωνις, ο «Ρομπέν των ασθενών»: Ασχολείται με τα προβλήματα και τα λύνει – Αρθρο παρέμβαση
- Προμηθευτές: Να πληρώνει ο ΔΕΔΔΗΕ τις παραπάνω απώλειες δικτύου- Στο 18% το 2022, επιπλέον 200 εκ. χαράτσι
- Θετικά υποδέχτηκαν οι Αγορές τον νέο ένοικο του Λευκού Οίκου, αλλά ο πλανήτης αγωνιά
- Οινοποιία Τσάνταλη: Από τα σαλόνια του Κρεμλίνου στην πτώχευση