ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το πλοίο, το οποίο είναι χωρητικότητας 82.165 dwt, έχει ήδη ξεκινήσει την χρονοναύλωση του με 17.000 δολάρια την ημέρα. Ο ναύλος αυτός είναι περίπου 30% χαμηλότερος από ό,τι η Cargill συμφώνησε να πληρώσει τον μήνα Φεβρουάριο του περασμένου έτους.
Η ναύλωση θα έχει διάρκεια 11 και έως και 13 μήνες και η εταιρεία θα αποκομίσει περίπου 5,61 εκατομμύρια δολάρια για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της ναύλωσης.
Αν και η συμφωνία θα αποφέρει λιγότερα στη Diana σε σύγκριση με πέρυσι, ωστόσο να αναφερθεί ότι η Cargill ναύλωσε το panamax Maera, κατασκευής 2013, τον περασμένο Δεκέμβριο με 12.000 δολάρια την ημέρα.
Ο στόλος της Diana Shipping αποτελείται σήμερα από 41 πλοία ξηρού χύδην φορτίου (4 newcastlemax, 10 capesize, 5 post-panamax, 6 kamsarmax, 7 panamax και 9 ultramax).
Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει ένα πλοίο ξηρού χύδην ultramax έως τις αρχές Απριλίου του 2023.
Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας, εξαιρουμένου του ενός πλοίου ξηρού χύδην φορτίου ultramax που δεν έχει ακόμη παραληφθεί, είναι περίπου 4,7 εκατομμύρια νεκρού βάρους με μέση σταθμισμένη ηλικία τα 9,95 έτη.
Υπενθυμίζεται ότι για το τέταρτο τρίμηνο του 2022, το καθαρό εισόδημα της εταιρείας διαμορφώθηκε στα 25,7 εκατομμύρια δολάρια και το καθαρό εισόδημα που αποδίδεται σε κοινούς μετόχους ανέρχεται σε 24,2 εκατομμύρια δολάρια.
Η εταιρεία επίσης για το έτος 2022 είχε καθαρό εισόδημα που ανήλθε σε 119,1 εκατομμύρια δολάρια και το καθαρό εισόδημα που αποδόθηκε σε κοινούς μετόχους έφτασε τα 113,3 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με το 2021 που η εταιρεία είχε καθαρά έσοδα 57,4 εκατομμύρια δολάρια και καθαρό εισόδημα που αποδόθηκε σε κοινούς μετόχους 51,6 εκατομμυρίων δολαρίων.