ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία επέκτεινε το συμβόλαιό της ναύλωσης με την εταιρεία Aquavita International για το panamax Atalandi που κατασκευάστηκε το 2014 με ναύλο 13.250 δολάρια την ημέρα.
Ωστόσο να αναφερθεί ότι ο προηγούμενος ναύλος ήταν 24.500 δολάρια. Η νέα ναύλωση, αναμένεται να ξεκινήσει στις 15 Φεβρουαρίου και προβλέπεται να διαρκέσει τουλάχιστον έως τις 5 Μαρτίου του επόμενου έτους 2024, με επιλογές παράτασης έως και δύο μήνες.
Επιπλέον, το panamax Leto, κατασκευής 2010, το οποίο ναύλωσε η Aquavita για 25.500 δολάρια την ημέρα τον Οκτώβριο του 2021, θα ξεκινήσει νέο συμβόλαιο με την Cargill στα τέλη Ιανουαρίου για 14.500 δολάρια την ημέρα. Το πλοίο χωρητικότητας 81.297 dwt έχει δρομολογηθεί μεταξύ 1ης Μαρτίου 2024 και 30 Απριλίου 2024.
Η εταιρεία, προηγουμένως είχε διορθώσει ναύλους τριών πλοίων με συνολικό τίμημα που προσέγγισε τα 24 εκατομμύρια δολάρια. Τα πλοία αυτά ήταν, το newcastlemax Los Angeles που κατασκευάστηκε το 2012, το οποίο ναυλώθηκε στην Nippon Yusen Kaisha (NYK), το capesize GP Zafirakis, που ναυπηγήθηκε το 2014, ναυλώθηκε από την Solebay, ενώ η CLdN Cobelfret με έδρα το Λουξεμβούργο, υπέγραψε συμβόλαιο για το post-panamax Polymnia που κατασκευάστηκε το 2012.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Hilton: Επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των resorts της με νέα ξενοδοχεία σε κορυφαίους προορισμούς της Μεσογείου
- Χρυσοχοΐδης: Δίνουμε μάχη καθημερινά για τα ζητήματα της κοινωνικής αστυνόμευσης
- Goldman Sachs: Περιθώριο ανόδου 5% ως τις 1.475 μονάδες το Χρηματιστήριο
- Χρηματιστήριο: Ισπανική υποχώρηση στις ελληνικές τράπεζες