ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα guts των Σαράντη και Φέσσα, γιατί είναι έξαλλοι στο ΜΜ με την Απαλαγάκη, η δωρεά του Πατέρα και οι νέες περιπέτειες των Coustas στις Σπέτσες
Σύμφωνα με την VesselsValue, η ελληνική εταιρεία απέκτησε το Aquaenna (χωρητικότητας 176,000 dwt), το οποίο κατασκευάστηκε το 2011, έναντι 22,6 εκατ. δολαρίων.
Το πλοίο ανήκε στην GoodBulk με έδρα το Μονακό και με βάση τις αποτιμήσεις της VesselsValue η αξία του εκτιμάται στα 21,10 εκατ. δολάρια.
Η Costamare πραγματοποίησε προ διετίας μεγάλο άνοιγμα στην αγορά ξηρού φορτίου. Aπό τον Ιούνιο του 2021, που ανακοίνωσε την επαναδραστηριοποίηση της στον κλάδο και μέσα σε 17 μήνες, δημιούργησε στόλο με 45 πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου.
Σήμερα, μετά από κάποιες συμφέρουσες πωλήσεις, διαθέτει 42 bulkers, κατηγοριών Kamsarmax, Ultramax, Supramax και Handysize.
Με την νέα κίνηση εισέρχεται και στην αγορά των capesize.
Παράλληλα, στο τέλος του 2022 η Costamare ισχυροποίησε περαιτέρω την θέση της στο dry bulk επενδύοντας στην δημιουργία μιας νέας πλατφόρμας διαχείρισης πλοίων μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου με μια ομάδα έμπειρων επαγγελματιών.
Η Costamare Bulkers ξεκίνησε τον περασμένο Νοέμβριο και διαθέτει γραφεία στην Αθήνα και το Μονακό. Ναυλώνει φορτηγά πλοία, εξασφαλίζει συμβάσεις ναύλωσης και αξιοποιεί λύσεις αντιστάθμισης κινδύνου, συμπεριλαμβανομένων των προθεσμιακών συμφωνιών μεταφοράς εμπορευμάτων και της αντιστάθμισης καυσίμων.