ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Ειδικότερα, η εταιρεία εμφάνισε έσοδα από ταξίδια 216 εκατ. δολάρια κατά το τρίμηνο που έληξε στο τέλος Σεπτεμβρίου 2021, έναντι 107,9 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περίοδο του 2021. Τα καθαρά της κέρδη αυξήθηκαν στα 115,2 εκατ. δολάρια έναντι 25,2 εκατ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο του 2020.
Η ρευστότητα της στο τέλος του τρίτου τριμήνου του έτους ανέρχονταν σε 303,1 εκατ. δολάρια, ενώ αν προστεθούν τα μη αντληθέντα κεφάλαια ύψους 254,7 εκατ. δολάρια από τρεις δανειακές συμβάσεις, αυξάνεται σε 557,8 εκατ. δολάρια.
H ναυτιλιακή θα διανείμει μέρισμα 0,115 δολ. ανά μετοχή στους κατόχους κοινών τίτλων. Η καταβολή του θα πραγματοποιηθεί στις 5 Νοεμβρίου 2021.
O CFO της ναυτιλιακής, Γρηγόρης Ζήκος, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα επισήμανε:
“Το rebound της αγοράς των containers που ξεκίνησε στο δεύτερο μισό του 2020 συνεχίζεται, αντλώντας δύναμη από το ευνοϊκό ισοζύγιο προσφοράς και ζήτησης. H διαθεσιμότητα πλοίων στην αγορά έχει περιοριστεί λόγω των μεγάλων όγκων των διακινούμενων φορτίων και της ισχυρής ζήτησης για τονάζ, ενώ η κατάσταση επιδεινώνεται από τη συμφόρηση στα λιμάνια και τη συνολική έλλειψη εξοπλισμού. Όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του στόλου μας που ναυλώθηκαν κατά τη διάρκεια του τριμήνου έχουν κλείσει συμφωνίες σε ολοένα και υψηλότερα επίπεδα ναύλων”.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! 👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χατζηδάκης για ελληνοτουρκικά: Άδικο για την πορεία της χώρας να υπερισχύσουν κάποια υπερεγώ – Τι είπε για Καραμανλή
- Μηνάς Δήμος: Επιτακτική η ανάγκη για εκσυγχρονισμό των επιμελητηρίων – Εκδήλωση για το μέλλον του ΕΒΕΑ
- Αυτοκινητοβιομηχανία στην ΕΕ: Αυξήθηκαν οριακά οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων τον Οκτώβριο
- Δίκη Σπαρτιατών: Ξανά απών ο Βασίλης Στίγκας από το δικαστήριο