ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με την Xclusiv Shipbrokers η εταιρεία απέκτησε το χωρητικότητας 55,612 dwt bulker Melia1, κατασκευής 2011, έναντι 17 εκατ. δολαρίων.
Επίσης, με βάση τα στοιχεία της VesselsValue, η ναυτιλιακή συνδέεται και με την απόκτηση του φορτηγού πλοίου Ultra Vanscoy, χωρητικότητας 38,215 dwt και κατασκευής 2013, το οποίο άλλαξε χέρια στην τιμή των 18 εκατ. δολαρίων.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με την VV, η εταιρεία του ομίλου Βαφειά έχει προχωρήσει από τον Απρίλιο του 2022 μέχρι σήμερα στην εξαγορά 14 μεταχειρισμένων πλοίων, κατά κύριο λόγο bulkers, επενδύοντας συνολικά περίπου 300 εκατ. δολάρια.
Ήταν από τις πρώτες ναυτιλιακές που εστίασε στα φορτηγά πλοία capesize, οι τιμές των οποίων έχουν εκτιναχθεί στα ύψη το τελευταίο διάστημα, προσθέτοντας στον στόλο της επτά μεγάλα φορτηγά πλοία. Με τελευταίο το Suigo (χωρητικότητας 174.802 dwt και κατασκευής 2011), που εξαγόρασε τον Σεπτέμβριο του 2023 έναντι 23,4 εκατ. δολαρίων.
Παράλληλα, ολοκλήρωσε φέτος την παραλαβή τεσσάρων νέων υπερσύγχρονων πλοίων μεταφοράς αμμωνίας, χωρητικότητας 40.000 cbm έκαστο, που κατασκευάστηκαν στο ναυπηγείο της Hyundai στη Νότια Κορέα.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σωκράτης Φάμελλος: Είναι μια καλή μέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι μια καλή μέρα για την αριστερά
- Τουρισμός: Πανευρωπαϊκή πρωτιά της Ελλάδας στη φορολογία των ξενοδοχείων
- Γιώργος Οικονόμου: Επιμένει για την «άλωση» της Performance με στόχο την Αλίκη Παληού, η οποία «πυροβολεί» στο αδύνατο σημείο του
- Τι μαγειρεύει ο maître Λιβάνιος, τα ραντεβού του Εξάρχου και το ράλι στην Αττικής, τα μυστικά της ΓΕΚ και τα 19 ευρώ, το beef Σταϊκούρα – Ταχιάου, τι θα στηρίξει ο Μηταράκης, και ο καινοτόμος Ρέμος