ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στόχος της συνεργασίας είναι να δημιουργήσουμε καλύτερη εμπειρία στον πελάτη, τόνισε ο CEO του Public, με την κ. Σταθάκη να συμπληρώνει «φτιάχνουνε ένα συνολικό τελικό προϊόν στον καταναλωτή μας συνδυάζοντας τις δικές μας υπηρεσίες με αυτές του PUBLIC».
Το business plan είναι 5ετές και, όπως είπε ο κ. Μπουρλάς, στόχος στους επόμενους 18 μήνες να ανοίξουν 44 shop in shop καταστήματα. Σε πρώτη φάση θα είναι φυσικά καταστήματα, ωστόσο σχεδιάζεται το επόμενο βήμα που είναι ο πελάτης να μεταβεί στο digital.
Τα shop in shop θα αναπτυχθούν με τη μορφή franchise και με την δημιουργία τους θα δώσουν την δυνατότητα να αναπτυχθούν συνέργειες όπως η προώθηση υπηρεσιών σε ανταγωνιστική τιμή αν αγοραστούν ταυτόχρονα με κάποια σχετική συσκευή.
Επίσης ο κ. Μπουρλάς επεσήμανε ότι δεν υπάρχει καμία σκέψη για μετοχική συνεργασία.
Υπενθυμίζεται ότι αυτή είναι η Τρίτη προσπάθεια της Public να συνεργαστεί με τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, με τον κ. Μπουρλά να τονίζει ότι αυτή τη φορά ο…γάμος θα είναι διαφορετικός, καθώς δεν πρόκειται να επαναληφθούν τα ίδια λάθη.
Οι δύο πλευρές για αρχή θα επικεντρωθούν στο να συνδυάσουν την πώληση τηλεόρασης, που η Public είναι Νο1 στην Ελλάδα, με την συνδρομητική της Vodafone αλλά και στο πως θα συνδυάσουν πακέτα ώστε να αναπτυχθεί το Fiber to the Home (οπτική ίνα μέχρι το σπίτι) που τρέχει με γοργούς ρυθμούς τόσο η Vodafone όσο και οι υπόλοιποι πάροχοι.