Μπορεί τα εγκαίνια της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας να απέχουν περίπου πέντε χρόνια, ωστόσο, τα οφέλη της γίνονται ήδη αισθητά στην ελληνική πρωτεύουσα, αναφέρει σε δημοσίευμά του το Bloomberg.

“Η κατασκευή της νέας γραμμής 15 σταθμών ξεκίνησε το 2021 και τώρα έχουν ξεκινήσει εργασίες για τη δημιουργία ή την ανακαίνιση επτά αστικών πλατειών γύρω από μελλοντικούς σταθμούς”, υπενθυμίζει.

1

Σε έναν κόσμο γεμάτο πόλεις που επιθυμούν να μειώσουν τη ρύπανση και τις εκπομπές άνθρακα από τα αυτοκίνητα, το έργο είναι το είδος της νέας δημόσιας συγκοινωνίας που επιθυμούν πολλοί πολίτες.

Ωστόσο, παρά την υποστήριξη του κοινού, το έργο έχει προκαλέσει αντιδράσεις από τους κατοίκους που φοβούνται ότι στην πραγματικότητα θα μπορούσε να αφήσει μέρος της Αθήνας λιγότερο πράσινο και να προκαλέσει ανισορροπίες.

Η νέα γραμμή, σημειώνει το δημοσίευμα, θα καλύψει δύο μεγάλα κενά στο δίκτυο του μετρό, γεγονός  που θα μπορούσε επί του παρόντος να χαρακτηριστεί ως καλό αλλά όχι και καταπληκτικό.

Με αξιόπιστο, αρκετά τακτικό σέρβις και τακτική συντήρηση, οι τρεις υπάρχουσες γραμμές του μετρό της Αθήνας καλύπτουν πολλές βασικές διαδρομές και παρέχουν γρήγορες, αξιόπιστες συνδέσεις τόσο με το αεροδρόμιο όσο και με το λιμάνι του Πειραιά.

Εάν προστεθεί και η γραμμή του τραμ που κινείται από το κέντρο προς τα έξω κατά μήκος της ακτογραμμής της πόλης, το επίπεδο των μέσων μεταφοράς, αγγίζει τα ευρωπαϊκά πρότυπα για μια πόλη αυτού του μεγέθους.

Ωστόσο, υπάρχουν κενά στο project.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9