ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε επίπεδα ρεκόρ έχουν εκτιναχθεί οι ναύλοι στα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, καθώς ο αριθμός LNG carriers που είναι διαθέσιμα στη spot αγορά είναι περιορισμένος.
«Τα spot κέρδη έχουν φτάσει σε ιλιγγιώδη επίπεδα», επισήμανε πρόσφατα ο αναλυτής της Clarksons Securities, Frode Mørkedal.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ναύλωση του LNG carrier Yiannis, χωρητικότητας 174,000 cbm, που ανήκει στην Maran Gas της ισχυρής πλοιοκτήτριας Μαρίας Αγγελικούση, έναντι 400.000 δολαρίων ημερησίως για τη μεταφορά αμερικανικού LNG, αναφέρει το American Shipper. Ναυλώτρια είναι η Shell.
Η Maran Gas του Ομίλου Αγγελικούση, διαθέτει στόλο με 45 πλοία μεταφοράς LNG ενώ έχει υπό κατασκευή 11 ακόμη πλοία τα οποία θα παραλάβει μεταξύ 2023 και 2026.
Σύμφωνα με την Clarksons Securities οι μέσοι ναύλοι για τα πιο αποδοτικά πλοία μεταφοράς LNG διαμορφώνονταν σε 313.000 ημερησίως στις αρχές της εβδομάδας.
Από την πλευρά του ο αναλυτής της Pareto, Eirik Haavaldsen, προέβλεψε ότι οι τιμές μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου θα μπορούσαν να ξεπεράσουν το 1 εκατομμύριο δολάρια την ημέρα το τέταρτο τρίμηνο.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike