Τα πρώτα δείγματα γραφής του Νίκου Λαβίδα για τη ρότα που έχει χαράξει για την ΑΒ Βασιλόπουλος φάνηκαν πριν ακόμη κλείσει δέκα ημέρες στο «τιμόνι» της- πολυεθνικών συμφερόντων- αλυσίδας σούπερ μάρκετ.
Βγαίνει δυναμικά μπροστά με επιθετικές κινήσεις επέκτασης και μέσω εξαγορών- κάτι που μέχρι τώρα δεν ήταν στο… DNA της εταιρείας.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του mononews.gr, η ΑΒ Βασιλόπουλος προχωρά στην εξαγορά μιας μικρής, τοπικής εμβέλειας, αλυσίδας σούπερ μάρκετ, αλλά με σημαντικό οικονομικό εκτόπισμα για το μέγεθός της.
Πρόκειται για την αλυσίδα σούπερ μάρκετ «ΓΕΓΟΣ» με έξι καταστήματα στην Αττική και τζίρο περίπου 20 εκατ. ευρώ, EBIDTA 1 εκατ. ευρώ και 190 εργαζόμενους. Το ενδιαφέρον του νέου CEO της ΑΒ Βασιλόπουλος δεν περιορίζεται μόνο στις μικρές αλυσίδες αλλά «σκανάρει» την αγορά για ευκαιρίες που θα ενισχύσουν τη θέση της ΑΒ, διευρύνοντας το δίκτυο με έναν πιο άμεσο και γρήγορο τρόπο, αυξάνοντας παράλληλα το μερίδιό από την πίτα του λιανεμπορίου τροφίμων.
Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το mononews.gr έχει γίνει προσέγγιση για εξαγορά και σε μεγάλη αλυσίδα, που συμπεριλαμβάνεται στη δεκάδα των μεγάλων «παικτών» του λιανεμπορίου τροφίμων, με βάση τις πωλήσεις τους.