ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ανάπτυξη αυτή, σύμφωνα με τη διοίκηση, οφείλεται κυρίως στην άνοδο της κατανάλωσης κατ΄οίκον που οδήγησε σε αυξημένη καταναλωτική δαπάνη λόγω της πανδημίας.
Τα μικτά αποτελέσματα αυξήθηκαν 9,51% στα 557,1 εκατ. ευρώ, τα EBITDA κατά 2,33% στα 174,4 εκατ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων 35,6% στα 38,7 εκατ. ευρώ ενώ τα κέρδη χρήσεως ξεπέρασαν τα 28 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας ανάπτυξη 40,20%.
Τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα σε επίπεδο ομίλου ανήλθαν στα 39,7 εκατ. ευρώ από 31,159 εκατ. ευρώ.
Το 2020 η ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποίησε παράλληλα επενδύσεις 54,9 εκατ. ευρώ σε επίπεδο ομίλου, δίνοντας προτεραιότητα στην επέκταση και αναβάθμιση του δικτύου, μέσω οργανικής ανάπτυξης, στην ανακαίνιση των καταστημάτων του ομίλου και στη δημιουργία του πρώτου AB Home Shop Center, μια επένδυση άνω των 10 εκατ. ευρώ που εξυπηρετεί αποκλειστικά τις ηλεκτρονικές παραγγελίες για την Αττική.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! 👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τεχνικό πρόβλημα η αιτία που έπεσαν οι ιστοσελίδες των ΑΑΔΕ, ΕΥΠ και ΕΛΑΣ
- Ισραήλ: Έπληξε μυστική πυρηνική ερευνητική εγκατάσταση του Ιράν
- ΥΠΕΘΟ για έκθεση Κομισιόν: Η Ελλάδα σε σταθερή πορεία ανάπτυξης και σύγκλισης με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο
- Alibaba: Εκτίναξη 58% στα καθαρά κέρδη τριμήνου – Στήριξη από το Cloud Intelligence Group