Μεγάλη ανησυχία επικρατεί στους κόλπους της Αττικό Μετρό Α.Ε. όσον αφορά τη Γραμμή 4, όχι λόγω της πορείας του έργου, αλλά του ενδεχομένου για σημαντική αύξηση του προϋπολογισμού του project η αξία του οποίου ξεπερνάει το 1,1 δισ. Ευρώ.

Πιο συγκεκριμένα, πηγές πολύ κοντά στην υλοποίηση των έργων που έχει αναλάβει η Κοινοπραξία ΑΒΑΞ-Alstom-Ghella από το καλοκαίρι του 2021, επισημαίνουν στο mononews, ότι η πιθανότητα αύξησης του τελικού τιμήματος του έργου είναι αρκετά αυξημένη. Τονίζουν, δε, πως το ίδιο συνέβη και με την επέκταση της Γραμμής 3 προς τον Πειραιά, την οποία κατασκεύασε η ίδια εταιρεία και παρέδωσε το περασμένο φθινόπωρο.

1

Προσθέτουν, από την άλλη πλευρά, πως όσον αφορά την πορεία υλοποίησης του έργου εκ μέρους της Κοινοπραξίας δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας, αλλά δεν αποκλείουν να υπάρξουν καθυστερήσεις καθώς η ΕΡΕΤΒΟ που έχει αναλάβει τις πρόδρομες εργασίες στα εργοτάξια έχει μείνει πίσω από το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα.

Την ίδια στιγμή η ΑΒΑΞ έχει παραλάβει και έχει συναρμολογήσει στο εργοτάξιο της Κατεχάκη τον πρώτο Μετροπόντικα, ενώ η άφιξη και η συναρμολόγηση του δεύτερου μηχανήματος τοποθετείται εντός του επόμενου μήνα. Παρ’ ολα αυτά, στόχος της Αττικό Μετρό είναι το ταξίδι του πρώτου μετροπόντικα να ξεκινήσει εντός του Α’ Εξαμήνου του τρέχοντος έτους, ενώ ο δεύτερος θα ξεκινήσει αργότερα αλλά και πάλι εντός του ίδιου έτους.

Για να γίνει αυτό, ωστόσο, η κοινοπραξία θα πρέπει να παραλαμβάνει τα εργοτάξια για να προχωρά στα αντίστοιχα έργα, ώστε να μπορούν να «σκάψουν» οι μετροπόντικες. Υπενθυμίζεται, ότι στην παρούσα φάση η ΑΒΑΞ έχει εγκατασταθεί στα πέντε από τα 24 εργοτάξια (Κατεχάκη, ΓΝΑ, Φρέαρ Βεΐκου, αμαξοστάσιο και ΚΕΛ Σεπολίων), ενώ βρίσκεται πολύ κοντά στο να εγκατασταθεί και στο Κολωνάκι, καθώς όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές στο mononews το εργοτάξιο είναι έτοιμο κατά 80% και εκκρεμούν μόνο κάποιες τυπικές άδειες από τους αρχαιολόγους.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9