ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής εκδήλωσης, ο κ. Συριανός αναφέρθηκε στο «χτίσιμο» ενός εθνικού πρωταθλητή στην μπύρα, το στοίχημα των εξαγωγών αλλά και το μείζον πρόβλημα των διεθνών ανατιμήσεων στην αγορά.
Στο σύνολο της αγοράς της μπύρας που εν μέσω πανδημίας επλήγη σημαντικά λόγω του τουρισμού αλλά και του κλειστού καναλιού HORECA, τα στοιχεία Αυγούστου-Σεπτεμβρίου 2021 δείχνουν ανάπτυξη 15,6% σε σχέση με πέρσι.
Η ΕΖΑ από την πλευρά της, το τρέχον έτος, σύμφωνα με τον κ. Συριανό βρίσκεται σε μία ανοδική πορεία, «τρέχει» μάλιστα με ανάπτυξη 38-40%, κοντά στις επιδόσεις του 2019, το οποίο είχε κυμανθεί στα 35-36 εκατ. Ο ίδιος εκτιμά μάλιστα ότι και συνολικά το 2021 θα κλείσει στα νούμερα του 2019, δηλαδή προ πανδημίας.
«Κινούμαστε προς την κατεύθυνση να αναπτυχθούμε. Το μερίδιό μας, δε, στην αγορά, φέτος έχει αναπτυχθεί φτάνοντας λίγο κάτω από το 10%» εξηγεί ο κ. Συριανός.
Ιδιαίτερη σημασία δίνει η εταιρεία στην εξαγωγική της δραστηριότητα, στρέφοντας το βλέμμα της και σε νέες αγορές. Ο κ. Συριανός τονίζει μάλιστα τη σημασία που έχει σε αυτό η υποστήριξη του ελληνικού τουρισμού. «Οι εξαγωγές ξεκινάνε από τη χώρα μας, από το αποτύπωμα που παίρνει ο τουρίστας στην εμπειρία του όταν επισκέπτεται την Ελλάδα» εξηγεί, ενώ προς αυτή την κατεύθυνση κινείται και μέσω της επέκτασης των πωλήσεων στην ελληνική ομογένεια.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! 👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζα Κύπρου: Ποσοστό 4,75% απέκτησε η Wellington Management Group
- Ιvanka Trump: Με υποθήκη η ανακαίνιση της πολυτελούς έπαυλης των 24 εκατομμυρίων δολαρίων στο Indian Creek
- Βλαντίμιρ Πούτιν: Υπέγραψε διάταγμα για ευρύτερη χρήση των πυρηνικών όπλων από τη Ρωσία
- Χρηματιστήριο: Κοιτάζει τις 1.400 μονάδες – Σε Cener και τράπεζες τα βλέμματα