ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Τα dry port του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης στη Σόφια της Βουλγαρίας και στο Νις της Σερβίας συνδέονται σιδηροδρομικά απευθείας με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, προσφέροντας γρήγορες και περιβαλλοντικά φιλικές μεταφορές εμπορευμάτων και προσφέροντας αποδοτικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στην αγορά των Βαλκανίων.»
Όπως επισημαίνει επίσης ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ, Αθανάσιος Λιάγκος, ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης «υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο επενδυτικό πλάνο, με γνώμονα το ρόλο του ως πύλη ανάπτυξης και προστιθέμενης αξίας για τους οικονομικούς και κοινωνικούς εταίρους του» και προσθέτει: «Το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης βρίσκεται στο επίκεντρο του στρατηγικού σχεδιασμού της εταιρείας, ο οποίος εστιάζει στη διεύρυνση της συνδεσιμότητας και της ενδοχώρας του λιμένα, καθώς και στην αξιοποίηση λύσεων συνδυασμένων μεταφορών».
Ο ισχυρός άνδρας του ΟΛΘ τονίζει επίσης ότι σήμερα το λιμάνι συνδέεται άμεσα, μέσω εβδομαδιαίου δρομολογίου εμπορευματοκιβωτίων, με τα μεγαλύτερα λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης και σημαντικά λιμάνια της Μεσογείου και επιπλέον, η ΟΛΘ Α.Ε. υλοποιεί το έργο επέκτασης του Προβλήτα 6, προϋπολογισμού 150 εκατ. ευρώ, που αναβαθμίζει ουσιαστικά το ρόλο του λιμανιού, παρέχοντας τη δυνατότητα απευθείας εξυπηρέτησης πλοίων εμπορευματοκιβωτίων κύριων γραμμών έως 24.000 TEU και αυξάνοντας συνολικά τη χωρητικότητα και την εμπορική δραστηριότητα του.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γεραπετρίτης: Η ένταξη της Σερβίας στην ΕΕ αποτελεί γεωπολιτικής φύσεως αναγκαιότητα
- Ρωσία: Ο έλεγχος των πυρηνικών εξοπλισμών ανήκει στο παρελθόν
- Στέφανος Γκίκας από Ζάκυνθο: «Δρομολογούμε σημαντικά λιμενικά έργα στα νησιά μας, που θα φέρουν αλματώδη ανάπτυξη»
- Philip Lane (ΕΚΤ): Ευελιξία στο ζήτημα των περαιτέρω μειώσεων των επιτοκίων