ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως επεσήμανε κατά τη διάρκεια παρουσίασης των νέων πλάνων της εταιρείας, η Γενική Διευθύντρια της BEAT, Άσπα Τοπαλίδου – η οποία βρίσκεται στη συγκεκριμένη θέση θέση εδώ και περίπου 3 μήνες- «μετά το lockdown, ο κόσμος, πρώτον θέλησε να κινηθεί πολύ και δεύτερον λόγω της ανασφάλειας με τον κορονοϊό, προτιμά να μετακινείται είτε με ταξί είτε με ΙΧ».
Η αύξηση της ζήτησης σε συνδυασμό με την αυξημένη κίνηση που παρατηρείται στους δρόμους και τον χρόνο που απαιτείται για τις διαδρομές, δημιούργησε προβλήματα σε αρκετούς χρήστες που προσπαθούσαν να βρουν ταξί μέσω της υπηρεσίας. Στην Αθήνα λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης και τις διαδρομές προς αεροδρόμια και λιμάνια, το πρόβλημα εντάθηκε ακόμη περισσότερο.
«Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού δεν μπορούσαμε να εξυπηρετήσουμε ένα πολύ μεγάλο μέρος της ζήτησης που δεχόταν η εφαρμογή και δημιουργήθηκε δυστυχώς μία δυσαρέσκεια, κάτι που ήταν άσχημο και για εμάς» σημείωσε η κ. Τοπαλίδου.
Ωστόσο, όπως επεσήμανε η ίδια, το πρόβλημα εξομαλύνεται καθώς η εταιρεία προχώρησε σε ένα πακέτο προωθητικών ενεργειών προς τους οδηγούς ώστε να τους δίνονται επιπλέον κίνητρα και πακέτα προκειμένου να δουλεύουν περισσότερο τις ώρες αιχμής. «Ως πλατφόρμα δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά περισσότερα γιατί υπάρχει ένας συγκεκριμένος αριθμός αδειών ταξί και συγκεκριμένος αριθμός οδηγών» εξήγησε.
H Beat το 2021 σε σύγκριση με το 2019 -χωρίς να υπολογίζεται το 2020 ως έτος που ξέσπασε η πανδημία- κατέγραψε μεγάλη ανάπτυξη. Συγκεκριμένα οι διαδρομές αυξήθηκαν κατά 43% ενώ οι εγγεγραμμένοι χρήστες κατά 19%. Συνολικά η εταιρεία συνεργάζεται με περίπου 8.000 οδηγούς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και εξυπηρετεί 1.223.364 επιβάτες.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! 👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν